אזהרה- חברת אקסלוט!

נו לHFD, EPOST, EMS, דואר ישראל וכו’ יש שירות למופת?
אין פה בחירות טובות, יש הרע במיעוטו. בהשוואה לקנייה עם דואר רגיל - הקנייה עם DIRECT MAIL היא ב99% מהמקרים - מהירה יותר ונוחה יותר. זאת עובדה.
זה שכל אחד מחליט שאני ‘מגן עליהם’, מפרסם אותם וכו’…נו בסדר. שמעתי את אותם הדברים אלף פעמים על כל אתר וכל שירות משלוחים ברשת שאי פעם העליתי ממנו דיל/קופון. מי שמאוכזב ועצבני אוהב לתלות גם את השליח. זה חלק מהעבודה.
החבילה אבדה? קח החזר מלא. נקודה. כמה חבילות בדואר סין-ישראל לא מגיעות בכלל/מגיעות באיחור מטורף?

כמו שאמרתי אני ממש לא מצדיק את השירות שלהם ולא של שאר החלופות בשוק, חאלס עם הטענה המיותרת הזו…אם הייתי מגן כאן על מישהו אז היה יותר פשוט להסיר את הפוסט הזה, אני סה"כ עונה לטענות שלכם על האתר הזה, שהם לטעמי - לא במקום.
כאמור לצערי הסטנדרט הקיים כרגע בארץ וספציפית בתקופה העמוסה הזו (ועומסי נובמבר עוד לא תמו) - או שירות חסר או לשלם הון לDHL/FEDEX וכד’ או להנות עם נפלאות דואר ישראל. חלק מהעניין הוא גם צמיחה מהירה מידי ביחס לביקוש ואפשר לקוות שהם והשאר משקיעים את המשאבים הדרושים לשירות לקוחות טוב יותר. תזכרו גם שאין ארוחות חינם…שירות טוב עולה כסף.
למי שיש חלופה אחרת עם שירות לקוחות מצויין וחסר תקלות יחד עם מחיר זול להמליץ עליה…נשמח לשמוע וגם לדאוג שבנגוד והאחרים יעבדו איתה. אני עוד לא נתקלתי בכזו.

אני מדבר על תפוחים ואתה עונה לי על בננות. אני מדבר על שירות לקוחות לא קיים אתה מדבר על חבילות שאובדות.
בדואר ישראל, בר הפצה וכו’ יש שירות לקוחות! קיים. אולי לא הכי טוב אבל קיים. באקסלוט אין.

2 לייקים

צודק, וכשאותו שירות לקוחות לא עונה לך בזמן סוחטים אותך ב25 ש"ח. התנהלות של בריונים, למה הלקוחות צריכים לשלם על הבלאגן שיש להם בחברה?!

מתי פנית פעם אחרונה לחברות האלו?
דואר ישראל לפני שבועיים שלח לי חבילה 100 קילומטר מהבית לעיר אחרת לגמרי. שום מענה לא התקבל בטיקט/מייל/צ’אט ואחרי מי יודע כמה זמן בטלפון ויתרנו. במזל זה היה על הדרך לנסיעה לאזור. כשהגענו לשם (חנות שמשמשת כנק’ חלוקה של הדואר) המוכר גלגל עיניים ואמר שנמאס לו מזה ושהם עושים את זה כל הזמן ושעדיף שפשוט יתקשרו אליו ישירות כי אין עם מי לדבר בשירות שם…
HFD, EPOST וכד’…מה אני אגיד לך, ממש שירות לתפארת - https://www.ynet.co.il/economy/article/H14C0WyKw
מוזמן להיכנס לקבוצות פייסבוק ופורומים למינהם ברשת ולמצוא מאות ואלפי טענות וקללות מידי שבוע…
לטעמי וניסיוני יש לכל החברות הנ"ל שירות טעון שיפור…אם לומר בעדינות.
כמו שאמרתי לא משנה עם איזו חברה שלחו לכם, לא הגיע - דרשו פיצוי מפייפאל, סוף פסוק. נקודה סימן קריאה. ככה החברה משלמת על ההפסד ולא אתם. אין לקח ותמריץ טוב יותר לשיפור.
להמתין חודשים, לשחק תופסת במיילים, לשלם על משלוח חוזר וכד’…מיותר. אם עונים אחלה, לא ענו ומתעכבים? דיספיוט. זה פשוט.
כמו כן תדאגו שהפרטים שלכם נכונים ומדוייקים לפני ההזמנה, הן באתר ממנו אתם מזמינים והן בפייפאל.

למה אין להם שירות לקוחות זה ממה מעצבן שאין אם מי לדבר לי זה פעם ראשונה שהזמנתי וזה לא מגיע

ל -@galil
אני מבין את התסכול. אנחנו כבר כעשור עושים את זה, עוד כשלא היו בכלל אופציות משלוח מהיר, עוד כשהיית חייב לחכות 45 ימים לפחות לקבל חבילה מסין, וגם אז זה השתלם לחסוך במחיר. אז היום חבילה מגיעה בשבוע-שבועיים, תגיד תודה. באמת. לפעמים חבילה לא מגיעה - זה היה ככה מאז ומתמיד. שוב אחזור על זה - מאז ומתמיד חבילות היו לפעמים לא מגיעות ולא היה עם מי לדבר. וזה לא בעיה, כי אתה קונה ב paypal ואם חבילה לא מגיעה אתה מקבל החזר כספי מהם. אז למה לך להתכעס כל כך? זה לא שווה את זה. פתח dispute, תגיד לפייאפל שהחבילה לא הגיעה. ותזמין מחדש. לא סוף העולם. כשקונים מסין לוקחים בחשבון שיתכן שלא יגיע ויתכן שתצטרך לקבל החזר ולהזמין מחדש.
כל הטענות על אם יש להם שירות לקוחות או אין, לא רלוונטיות. זה מה יש כרגע. ותתפלא, אבל זה הכי טוב שהיה אי פעם בשקלול מהירות המשלוח והמחיר.

הזמנתי לפני שבוע 2 מוצרים והגיעו לי היום דרך אקסלוט (צ’יטה)

2 לייקים

גם אני הופתעתי לטובה מאקסלוט, הזמנתי בשבוע שעבר בבנגוד משלוח דרך אקסלוט, ואתמול! זה כבר היה בנקודת החלוקה (השילוח בארץ הוא דרך צ’יטה)

לייק 1

מסכים עם הכותב. הם כבר הספיקו לדפוק לי שני משלוחים עם בקשה לתשלום נוסף להפצה בטענה של מספר טלפון שגוי. (שקר מוחלט מכיוון שדאגתי לשלוח להם שוב ושוב את ה=מספר הטלפון שלי עוד לפני צאת המשלוח מסין.
נראה שבאמת זו הדרך שלהם לעשות כסף על הגב של הלקוחות בארץ.
חברה עם התנהגות דוחה שיש להזהר ולבקש מהחברות בסין שלא לשלוח מוצרים דרכם.

האם יצא פה משהו לגבי אקסלוט?
יש לי חבילה מה27.11 עדיין לא הגיעה… ממילים שאני שולחת לחברה מקבלת שאמשיך להמתין בסבלנות…
זה כבר לא לענין… אני כנראה אפנה לשיין לבטל את ההזמנה כי מהתגובות פה זה לא נראה שישי סיכוי שזה יגיע מתישהו…
אבל לגבי אקסלוט אני לא מתכוונת לוותר… ורוצה להלחם בכל הכח. אין עם מי לדבר שם וזה בושות לחברה הזו.
מי שארגן פה איזה תביעה או עצומה אשמח לשמוע פרטים

שלום לכולם,
אני יחד אתכם באותה סירה, הזמנתי משלוח מאליאקספרס ולפי חברת Exelot המשלוח הגיע לחנות ההפצה אבל הלקוח (אני) לא בא לקחת את זה ולכן זה חזר אליהם. מיותר לציין, שלא קיבלתי אף הודעה על כך שהמשלוח הגיע.
אני מזמין הרבה באינטרנט, והמילוי של הפרטים שלי הוא אוטומטי כך שאין אופציה שיש טעות בפרטים של ההזמנה.
מפה לשם, עשיתי גוגל והגעתי לאתר הזה והבנתי שמדובר פה בשיטת מצליח. התעמקתי עוד קצת בגוגל וראיתי שיש לא מעט תביעות פרטיות וייצוגיות נגדם ← מוזמנים להסתכל בעצמכם בכתובת:
https://www.checkid.co.il/company/אקסלוט-בע~מ-515434777

לסיכום, אני ממליץ גם ללכת בתהליך של תביעה ייצוגית או פרטית.
אמתין שבוע, במידה ואראה שיש הרבה בעד הרעיון אדאג לרכז את כולנו ולשלוח (דרך עו"ד כמובן) תביעה ייצוגית של כולנו.

שיהיה בהצלחה לכולנו!

אשמח מאוד להצטרף לתביעה הייצוגית , גם שתי חבילות שלי לא הגיעו לאחר שבאחת לא נשלחה כלל הודעה ובשנייה נשלח הודעה באותו רגע נסעתי לעמדת החלוקה ושם נאמר שהיא נאספה ואכן קיבלתי הודעה שהחבילה נאספה (באותו יום שהופצה !).

ניסיתי להתנהל מולם אבל כמובן שזה לא עזר , כולל שליחת צילומי מסך של ההודעה של ההפצה באותו יום ופנייה שלי למוקד באותו יום אבל כלום לא עזר .

לייק 1

פתיחת דיספיוט בפייפל היא חרב עם 2 פיפיות - אם פייפל ישתכנעו מסיבה כלשהי שהמשלוח נמסר (למשל אם זה מה שאקסלוט מדווחת), אז המתלונן עוד עשוי להיפגע פעמיים - פעם מאיבוד המשלוח, ופעם מפייפל.
צריך גם לזכור שהרבה אנשים משלמים בכרטיס אשראי ולא עם פייפל - לא לכולם יש חשבון פייפל, וגם אלו עם חשבון לפעמים משלמים בכרטיס אשראי מסיבות שונות. נכון שבדר"כ מומלץ לשלם עם פייפל בדיוק בגלל מקרים שכאלו, אבל לקוחות לא אמורים לסבול מחברות כמו אקסלוט ללא קשר לאמצעי התשלום שהשתמשו בו, במיוחד כאשר אי אפשר לדעת מראש (או לשלוט) על חברת השילוח המקומית.
אפילו אם רוב משלוחי אקסלוט מגיעים ליעדם בזמן, השירות הקלוקל (שלא לומר פלילי) שלהם במקרים שהמשלוח “אובד” ראוי לגינוי תקיף ובולט.

קודם כל @YMA אני רק רוצה לומר שלכבוד הוא לי לארח אותך בפורום, במשך 10 שנים אני השתמשתי במגוון טריקים במטלב שפירסמת באתר שלך!

לגבי קנייה בלי פייפאל - יש חנויות מסוימות שזה אפשרי, מן הסתם אמאזון וכו’ אבל בקנייה מהאינטרנט באופן כללי בוודאי מסין, אסור לקנות ללא הגנה בדמות פייפאל וזה לא קשור בכלל לאקסלוט. חבילות היו נאבדות בדרך מסין לישראל גם דרך הולנד, שוויץ וסינגפור. שלא נדבר על דואר ישראל עצמו. כך שאין חדש תחת השמש, כשקונים באינטרנט יש סבירות נמוכה אבל לא אפסית לכך שלא תקבל את החבילה, בין אם זה אקסלוט או דואר אחר. לכן אין תירוצים, או שקונים בפייפאל או שלוקחים סיכון.
נכון שפייפאל תיאורטית יכולים לחשוד שהחבילה הגיעה ואתה מדווח שקרית שהחבילה אבדה, הרי ביניינו, אנשים עושים את זה לצערנו… אבל זה ממש נדיר שפייפאל יצא נגד בנאדם מן השורה ויצודד בשירות הדואר! אל תשכח שהם רואים את היסטוריית רכישות שלך דרכם ויכולים לאמת שאתה קונה ולא מתלונן באופן סדרתי.
השירות של אקסלוט, לא טוב מהשירות של דואר ישראל במקרה של אובדן חבילה… בשני המקרים גם אם תצליח לתפוס אותם טלפונית, הרבה פעמים זה יהיה חסר תועלת כפי שאפשר להבין פה מהתגובות. אבל זה לא שיש משהו יותר טוב כרגע, בכנות. אם יתבעו אותם והתביעה תגרום להם לקרוס, אני רק יכול לקוות שלא נחזור לימים שבהם חבילה מסין היתה לוקחת 30-45 ימים ברגיל דרך דואר ישראל.

היי @Arik קודם כל מחזק את דבריך, והייתי מוסיף שעל Exelot יש הרבה תביעות ייצוגיות ופרטניות, כך שהוכחת החפות היא על Exelot.
והיום ב-2021 לא חסר חברות שעושות משלוח, ואם נצליח למגר את כל החברות הכושלות, עשינו את שלנו.
יש הבדל בין אם המשלוח מתעכב מאילוצים כאלה ואחרים, לבין שחברה עושה קומבינה/שיטת מצליח ועושקת את הלקוחות.

בנוסף, בנוגע לקנייה דרך אשראי, אפשר גם מהם להשיג את הכסף.
גיליתי את זה בתקופת הקורונה, שכל חברות התעופה נעלמו מהראדר פתאום, ואין ממי לקבל את הכסף חזרה.
באחד הפורומים ראיתי שניתן לבקש מחברת האשראי לקבל את הכסף חזרה לפי הטענה: “כשל בתמורה” / “אין מתן תמורה” כל חברת אשראי והפירוש שלה. הם מבצעים בירור מול הספק ואם לא מתקבל מענה, אתה מקבל את הכסף חזרה. כך הצלחתי להשיג את כל הכספים מחברות התעופה.

לייק 1

היי @YMA גם דרך חברת אשראי ניתן לקבל החזר. מניסיון.
אני שוקל להגיש תביעה נגדם. נתתי להם אולטימטום של שבוע לחזור אלי/לשלוח אלי את המשלוח.
במידה ולא יתקבל, אגיש תביעה. ממליץ לך גם לפעול בשיטה זו. אולי כשיראו ריבוי בתיעות נגדם הם ישנו את התייחסותם.

בלי קשר לאקסלוט - אין שום סיבה הגיונית לקנות בלי פייפאל איפה שאפשר.
איפה שאין פייפאל - זה בדר"כ סקאם/זיוף וכד’ או אתר עם מערך דומה משלוח כמו אליפיי באליאקספרס/אמזון.
ב99.99% מהאתרים גם אפשר להשתמש בפייפאל אקספרס בצ’ק אאוט גם אם אין לך חשבון פייפאל - מה שבעצמו לוקח בדיוק דקה לפתוח כך שזה תירוץ…ותסלחו על הצרפתית - פשוט מטומטם. אם אלו רוכשים שקונים פעם ראשונה ברשת…סבבה, ניתן להם את התירוץ שמדובר בטעות/שכחתי/לא ידעתי…אבל ראבק, 2020 כבר, לומר לא ידעתי/לא הכרתי בימינו זו עצלנות/בורות בלתי נסלחת.
אנשים עושים פה לולאות באוויר, אבל לפתוח פייפאל בקליק…זה פתאום כבר קשה להם מידי. גם כשכל מה שזה דורש זה להכניס אימייל וסיסמא פעם אחת.
פייפאל זה ביטוח עסקה, ביטוח משלוח והצפנה מלאה של פרטי האשראי שלכם והוא חינם, אז תנו לי סיבה הגיונית אחת למה לקנות עם פייפאל איפה שרק אפשר?
נכון, בנוסף לו יש גם ביטוח אשראי אך זה קו ההגנה האחרון שלרוב גם עולה כסף (הכחשת עסקה/כשל תמורה וכו’) ולא כדאי להפעילו לעיתים קרובות. זה לא שפייפאל הוא 100% כמובן, אבל ברוב המקרים תקבל דרכהם את כספך בחזרה ומהר, בלי תלות במוכר או חברת המשלוחים.

לייק 1

אני אישית בדעה שלך, קונה רק דרך paypal כל עוד זה מתאפשר.
ובנוגע לאשראי, אני הפעלתי “ביטול עסקה” לא חייבו אותי בכלום.
בכל אופן, העניין הוא לא רק ההחזר הכספי, אלא למגר את חברות השילוח הבעייתיות האלה.
כי בסופו של דבר, אנחנו רוצים כן לקבל את המוצר ואם החברות האלה מציעות עצמן בזול והמוכרים בסין לא יודעים שהן בעייתיות אז הגלגל ימשיך להסתובב ונחזור לאותה נקודה.
כמובן שאני אישית הודעתי למוכר על החברה הזו והמלצתי לו לא לעבוד איתם יותר, אבל זו טיפה בים.
צריך איכשהו לגרום לחברה הזו להיסגר לאלתר אם היא לא יודעת לנהל את המשלוחים. ביזיון!

האמת שכבר כמה חודשים שאני רואה את כל התלונות על אקסלוט, ובפעמים הבודדות שיצא לי לקבל דרכם חבילה (בערך 4-5 פעמים) התחלתי לחשוש, אבל מוזר, הלך לי חלק כל פעם.
הייתי מקבל הודעה לבחור נקודת חלוקה, ואפילו פעם שלא קיבלתי על חבילה אופציה כזו (כנראה תקלה) זה הגיע לנקודה הקרובה אלי לבית (תמיד אני בוחר נקודה אחרת כי המרחק האוירי תא בהכרח הכי ‘קרוב’…), ולא היו שום בעיות.
אני חושב שברגע שציינתי מספר טלפון תקין הכל עבד חלק.
לכן לומר שצריך לסגור את החברה זה ללכת רחוק מידי.
היה גם פעם ששילמתי על חבילה עד הבית ובסוף לא יודע למה, הגיע לנקודת חלוקה, שלחתי להם מייל, יום אחרי זה כתבו לי שזה טעות ושיזכו אותי, וכך היה.

אני לא חושב שהחברה לא צריכה שיפור, לפי התלונות כאן נראה שצריכה ריענון דחוף (אם כי אני לא הרגשתי כלל בעיה), אבל לסגור?..

אה, שכחתי לציין שיש משלוחים דרכם שהגיעו לנקודת חלוקה תוך 8 ימים (3 חבילות כאלה), אז זה כבר טירוף… (מבנגגוד)

בהצלחה

אין בעיה שמשלוח מתעכב/לא מגיע/טעות אנוש שלי או שלהם הכל בסדר. כולנו בני אדם.
אבל, כאשר יש כאן דפוס של “טעות” שכביכול החברה אומרת שהמשלוח הגיע ליעד אך לא התקבלה אף הודעה ואז מחייבים על משלוח שני, זה כבר מריח לא טוב. מעבר לזה, אין להם גם מענה טלפוני זמין והמענה היחידי שכן יש להם הוא במייל, והוא מתחת לכל ביקורת. אומרים שיחזרו אלייך אחרי 2 ימי עסקים ואם אני לא טועה מ6.1 עברו קצת יותר מ-2 ימי עסקים. וזאת כבר הודעה שניה שלי אליהם. ובנוסף, לאחר בירור שעשיתי על החברה ראיתי שיש נגדם לא מעט תביעות ייצוגיות ופרטיות כך שלדעתי חברה שכזו לא צריכה להתקיים ולהיסגר. באופן הכי אובייקטיבי שיכול להיות.
אם אתם לא יודעים להתנהל עם משלוחים ולא יודעים לתת מענה אנושי/רובוטי יעיל, אז אנא מכם תפנו מקום לחברות שילוח אחרות.
אני כבר מעל 10 שנים מזמין מהאינטרנט, כמעט על בסיס חודשי ולעולם לא היה לי כזה מקרה עם חברת שילוח.
מה כבר ביקשנו ← מענה אנושי נורמלי/ התייחסות כזו או אחרת. נאדה…

לייק 1