אקסלוט - שיחת צ'אט עם נציג/ה

שיחה עם אקסלוט

עדי

תמיכה בלקוחות

הצ’אט התחיל

Customer Service

הי יונה, ברוכים השבים! איך אנחנו יכולים לסייע?

רוצה להתכתב עם נציג חי

עדי הצטרף לצ’אט

נציג שירות

תודה על פנייתך, נציג שירות מייד יתפנה אלייך. בנתיים כתוב לנו את מספר המעקב של החבילה שלך. המספר מתחיל ב XLT.

XLT99948XXXX לאיזו נקודת חלוקה המשלוח יגיע?

עדי

היי יונה, כמה רגעים בבקשה

OK

עדי

בשלב הזה החבילה טרם נחתה ורק יועדה לטיסה ארצה, כלומר היא עדיין לא משוייכת לחברת הפצה ולכן לא ניתן עדיין לדעת מהי הנקודת חלוקה שעתידה לקבל את החבילה שלך מאחר והדבר תלוי באיזו חברת הפצה מפיצה אותה. יישלח אליך קישור במהלך הליך ההפצה לבחירת נקודה באיזורך :slight_smile:

אני לא יודע כמה חברות הפצה מעורבות ב"פרוייקט" הזה, כרגע נשמע ש-3. אז למה אני צריך לקבל החלטה תוך 24 שעות אם לשלם עבור שליח או לא כשעוד לא ידוע לע לאן זה אמור להגיע? הרי ברור שההחלטה לשלם עבור שליח עד הבית תלויה במקום אליו היא אמורה להגיע?

הלקוח מחפש וודאות ונוחות - איך אקסלוט משרתת את הצורך הזה?

עדי

אתר הרכישה שלך הוא זה שקובע את סוג השירות עבורך, כלומר, אם החבילה תישלח עד הבית או לנק’ חלוקה. במקרה הזה, אתר הרכישה שלך העביר לנו מידע על הפצה לנק’ חלוקה ולכן אקסלוט מציעה לך לשדרג את המשלוח עד הבית. הקישור זמין כ-24 שעות מאחר ולאחר מכן מבחינה לוגיסטית השדרוג הוא בעייתי. במידה והלקוח לא משדרג, וזה כמובן לבחירתו, נשלח לו קישור לבחירת נקודת חלוקה באיזור שלו.

אז אני אוכל לבחור נקודת חלוקה - כמו עם כל חברות ההפצה? זה הנסיון הראשון שלי עם אקסלוט.

עדי

אתה תוכל לבחור בוודאי, ברגע שהחבילה תנחת ותהיה בהליך הפצה מתקדם יותר יישלח לך קישור בו תופיע לך כל פריסת נקודות החלוקה ותוכל לבחור איזה שתרצה.

אני מבין - כי ישנן הרבה טענות כלפי אקסלוט שזה לא ממש עובד ככה - שנקודת החלוקב נקבעת על ידיכם ושללקוח אין שליטה על זה. אז זה בטוח שאוכל לבחור?

עדי

אולי הכוונה היא כי בחירת נקודת החלוקה שאתה מעוניין בה תלויה בזמינות שלה לקבלת חבילות נוספות. כלומר, אם נקודה עמוסה מידי\לא עובדת\סגורה החבילה מועברת לנקודה קרובה אחרת פנויה יותר.

וזו בדיוק הנקוה - אני קונה כבר הרבה שנים - אין דבר כזה “נקודת חלוקה עמוסה”, סליחה על הביטוי - זה בולשיט שנועד לקחת מהלקוח את האפשרות לבחור - עכשיו אני ממש לא יודע מה לעשות!

עדי

נקודות חלוקה מגבילות הרבה פעמים את הכמות שאפשר להניח אצלן חבילות.

לשיקולך.

הבנתי, טוב, לא נראה שאת/ה יכול/ה לעזור לי בשלב זה. אני לא אשלם עבור שליח עד הבית ואמתין לשמוע לאן ה"רולטה" תשלח את החבילה שלי :slight_smile: ככה בדיוק יוצרים חוויית לקוח לא נעימה…וזה עצוב. זה כל פעם מדהים אותי מחדש איך שבישראל מצליחים לבנות תהליכים שמציבים את נוחות ספק השירות לפני זו של הלקוח - עצוב ומתסכל :frowning:

עדי

צר לי על התחושות שלך, השתדלתי להסביר את הרציונאל שעומד מאחורי הדברים. משהו נוסף לסייע בו?

לא, תודה ויום טוב

שתי חבילות שקיבלתי לאחרונה לא היו הרבה נ’ק חלוקה, אך עדיין מרחק סביר. באחת שיניתי נק’ חלוקה ללא בעיות. גיורא