החזרות אמזון

עד כה, יצא לי פעם אחת להחזיר מוצר לאמזון. ארזתי, הדפסתי את הטפסים, הלכתי לנק’ של DHL - והכל עבד יפה.

ידידה שלי עכשיו ניסתה להחזיר מוצר, פנתה לאמזון, שלחו לה את הטפסים להחזרה. לא כתוב עליהם שם של חברה כלשהי (על שלי היה כתוב DHL), והם אמרו לה שאפשר לפנות למי שהיא רוצה (ממש כתבו, סניף הדואר המקורי או כל חברת שילוח שתרצי), ושזה על חשבונם.

גם בדואר ישראל וגם בנק’ של DHL לא ידעו מה לעשות עם זה וסירבו לקבל ללא תשלום.
אז כמובן, היא פונה לאמזון עכשיו שיגידו לה מה לעשות, אבל תהיתי אם מישהו נתקל בזה קודם? יש פתרון ידוע?
תודה

לא נתקלתי אישית בשיטת השילוח הזאת. מה אמאזון אומרים? הכי טוב לפנות אליהם בצ’אט

טוב, לאחר בירור מעמיק…
מישהו הסביר לי שבמקרים כאלה שולחים בדואר ישראל בתשלום - ואמזון מחזירים לך אח"כ את הכסף, לרוב קורה עם מוצרים שיש להם בטריה.
במקרה הספציפי שלנו, לאחר שיחה עם אמזון, הם ביקשו ממנה לברר כמה עולה בדואר ישראל, ואז אמרו לה שזה יקר מידי, ושישלחו לה שליח שיקח ממנה את המחשב.

לייק 1