עד כה, יצא לי פעם אחת להחזיר מוצר לאמזון. ארזתי, הדפסתי את הטפסים, הלכתי לנק’ של DHL - והכל עבד יפה.
ידידה שלי עכשיו ניסתה להחזיר מוצר, פנתה לאמזון, שלחו לה את הטפסים להחזרה. לא כתוב עליהם שם של חברה כלשהי (על שלי היה כתוב DHL), והם אמרו לה שאפשר לפנות למי שהיא רוצה (ממש כתבו, סניף הדואר המקורי או כל חברת שילוח שתרצי), ושזה על חשבונם.
גם בדואר ישראל וגם בנק’ של DHL לא ידעו מה לעשות עם זה וסירבו לקבל ללא תשלום.
אז כמובן, היא פונה לאמזון עכשיו שיגידו לה מה לעשות, אבל תהיתי אם מישהו נתקל בזה קודם? יש פתרון ידוע?
תודה