הזמנה מאמזון

קניתי שני מחשבים של אסוס מאמזון לאחר המלצה כאן (הם לא נקנו יחד אלא בהפרש של שבועיים)
ולהפתעתי שני המחשבים לא הגיעו בזמן וכשפניתי לאמזון אמרו לי להמתין קצת כי יש עיכוב ולאחר כמה ימי המתנה נתנו לי אפשרות לקבל את הכסף חזרה
ועד היום (כחודשיים אחרי ההזמנה הראשונה) אף מחשב לא הגיע!!!
ואני תמה

  1. אולי גם בהזמנות הבאות כך יהיה איך אפשר לסמוך?
  2. מי אמור לספוג את הפרשי השער של הדולר וכן את עמלות חברות האשראי ביחד זה סכום של כ400 ₪ לשני המחשבים מדוע אני אמור לשלם כאשר לא קיבלתי שום דבר?
    אם למישהו יש תשובה אשמח מאוד
    תודה

זה מאוד מאוד נדיר.
אמזון הוא אתר הקניות מספר 1 בעולם הרי ומאות מיליונים קונים בו מידי יום ומרוצים. תקלות קורות בכל אתר.
ממליץ לבדוק קודם מה בדיוק קרה - האם הכתובת מעודכנת, מלאה ונכונה? האם המשלוח הוחזר? האם הייתה בעיית מלאי עם הדגם הספציפי?
לגבי הפרשי שער הדולר ועמלות אשראי - זה עובד לשני הכיוונים. לפעמים מרוויחים, לפעמים מפסידים. יש תמיד גם את האפשרות לשלם בשקלים באמזון ואז במקרה הנדיר של החזר/ביטול וכו’ - מקבלים גם את ההחזר בשקלים.
מניסיוני עם אינספור הזמנות מאמזון, בפעמים הבודדות שהייתה בעיה/עיכוב עם החבילה, גם קיבלתי פיצוי נחמד לקנייה הבאה.

לייק 1