משלוח אמזון עם צ'יטה

שלום.
משהו שנתקלתי בו לראשונה היום.
הזמנתי מוצר מאמזון גרמניה, שלחו עם אוסטרליה גלובל פוסט. עד כאן - רגיל.
בדר"כ הם מעבירים את זה לחברת בר הפצה בארץ, ואני מקבל את זה עד הבית (מציעים לי נק’ איסוף, אבל אם אני לא בוחר, זה מגיע עד הבית).

היום, באופן מפתיע, קיבלתי מייל (ומסרון) מצ’יטה, שיש לי משלוח בדרך (בשלבי קליטה בארץ) ושהוא הולך להגיע לנק’ איסוף (במקום שליח עד הבית, שהיה לי עד כה, בלי שום אפשרות להחליט שאני מעדיף שליח עד הבית).

לא שמתי לב לתשלום מוזל או חריג על המשלוח באמזון (AmazonGlobal Expedited Shipping).

מישהו נתקל בשליחות מאמזון שלא הגיעה עד הבית (בלי שאבקש זאת)? יש טעם לפנות לאמזון שאולי יחזירו לי חלק מהתשלום (או משהו כזה) על המשלוח או שעדיף להמתין ולוותר פעם אחת ורק אם זה יחזור שוב להתלונן?

עצתכם…
תודה

אמזון וגם חברות המשלוחים מנסים מידי פעם ערוצים אחרים במטרה להוזיל עלויות/לשפר שירות.
אפשר לפנות לשירות הלקוחות של אמזון ולעדכן/להתלונן.

עדכון: פניתי לצ’יטה שענו מהר ואמרו שזה באחריות געש בכלל.
פניתי לגעש שלא הגיבו.
אבל בסוף - קיבלתי את זה עד הבית.

לייק 1