היי, קודם כל תודה על כל המקום הזה שמאוד תורם מכל הבחינות!
הזמנתי חבילה מבנגגוד לפני זמן מסוים ושלחו לי אותה עם משלוח אקסלוט.
לאחר משהו כמו שבוע קיבלתי עדכון במספר המעקב שהחבילה נחתה בארץ, וקיבלתי הודעת סמס לבחירת נקודת איסוף.
בחרתי את נקודת האיסוף, והמשכתי להמתין.
כרגע אנחנו כבר שמונה ימים אחרי - סטטוס המעקב עומד על: “Package released from customs” כבר מעל שבוע.
לא מצליח ליצור קשר עם אקסלוט,
בהשארת הודעה באתר שלהם עונה בוט, גם ביצירת קשר,
מספר הטלפון שמצאתי פה באחד הפוסטים נותן את האופציה היחידה של השארת הודעה קולית - שגם אליה אין מענה.
זו חברת שילוח שאני מקבל דרכה המון משלוחים ואני מאוד מאוכזב כרגע.
יש עם מי לדבר? מה לעשות? למי לפנות?
תודה!
אני נמצא באותו המצב בדיוק
גם אני… חברה פח, שהופכת את כל חוויית הקנייה מחו"ל למתסכלת הרבה יותר
מקווה שאולי אתר ZUZU יוכל לנער אותם קצת?
אם לא אז כדאי שלא להמליץ על מוצרים שבסוף נשלחים דרכם. יש בכלל דרך לדעת מראש מי תהיה בסוף חברת השליחויות בארץ?
מאוד מתסכל השירות שלהם פשוט אין עם מי לדבר. מצאתי את הקבוצה הזאת בפייסבוק
טיפים ועזרה אקסלוט
אולי הם יוכלו לעזור לך
בהצלחה
חשוב לציין כפי שנאמר כבר קודם - עם כל התלונות והשירות הטעון שיפור, זה עדיין משלוח טוב לאין שיעור משאר החלופות.
אפשר לשלוח עם דואר ישראל וכד’ ולקוות לטוב…
אפשר לשלוח עם פדקס/צ’יטה/TNT/EMS וכד’ ולשלם מאות שקלים בעמלות
ואפשר לשלוח עם אקסלוט, שנכון, הם רחוקים מלהיחשב זמינים ועם שירות 5 כוכבים, אבל עדיין 99% מהחבילות - מגיעות, מהר ובלי עלויות נוספות. כשיש תקלות ובעיות - פונים לפייפאל ומקבלים החזר. זה עדיף על לשלם מאות שקלים אקסטרה על כל משלוח או להיות תלוי בחסדי דואר ישראל, סינגפור וכד’.
אנו בהחלט מעלים את הטענות כאן לחנויות שבתקווה יוכלו לשפר וללחוץ מצידן.
תודה אלעד על ההבהרה. מקבל את אשר אתה אומר - לא את הכל ידעתי.
מצד שני, אולי יש הידרדרות בשירות? דברים כאלה קורים.
לכן טוב שאתה יכול להעלות את זה בפניהם בשם הקהילה. נראה לי שהבעיה מספר אחת היא חוסר המענה שלהם לדרכי יצירת הקשר איתם. או שמתעלמים, או שאתה מדבר עם בוטים בלבד, ללא כל מתן מענה אמיתי.
מבחינתי זה אומר שאנשים מוכנים לקבל את העובדה שיש גליצ’ים בשירות, בטח עבור חברת שליחויות עמוסה, אבל זה שמתעלמים מהפניות אליהם… זה כבר באמת לא לעניין.
זה שההתנהלות לא לעניין. זה ברור. לצערי ראינו את פחות או יותא את אותו הדבר כבר קורה בעבר עם HFD, GCX, אקסלוט וכו’. אלו חברות קטנות יחסית שלא הצליחו להתמודד עם העומס וההצלחה…וחבל מאוד. זה שלא נותנים מענה או בכלל אופציה לדבר איתם ישירות זו בעיה קשה ואף אחד לא צריך לקבל את זה. את הכל אנחנו מציפים ומעבירים לחנויות.
הזמנתי משיין . קיבלתי הודעה שזה הגיע לארץ כבר מ 18/10 . זה תקוע איפשהו אצל אקסלוט . איך אני יכולה לדבר איתם כאילו ממש להתקשר . שום הודעות שום מיילים לא עוזר !!! פליז מישהו יכול לעזור
אני גם באותו מצב, היום הם כותבים שהלקוח לא בא לקחת את החבילה, איך אני יקח את החבילה אם הם לא כותבים איפה היא???פשוט מטורף מה שקורה עם החברה הזאת, נראה שהם עושים במכוון כדי שבפעם הבאה תזמין ישר לבית בתשלום, אשפה של חברה!!!
חברים כל מי שנתקל כאן עם בעיה ולא קיבל מענה בטיקט/מייל לאקסלוט, שיציין בבקשה בקצרה -
מה הבעיה והססטוס כרגע, מספר הזמנה ואימייל. אפשר לפנות אליי בפרטי.
נרכז את כל הפניות ונעלה מול אקסלוט לפתרון. תודה
אולי שיהיה להם נציג של החברה פה בפורום?
השגנו, נעביר אליו את הבקשות במסודר.
היי, יש לי חבילה בתחנת חלוקה שכבר פעמיים הלכתי ואמרו לי לא עכשיו,
אתמול הלכתי ב18:40 אמרו לי בין 10 בבוקר ל18 ה’מחסנאי נמצא’, הגעתי הבוקר ב10 וחצי, אמרו לי לא עכשיו עוד 40 דקות…
אם אלו הנתונים אולי כדאי לשנות את השעות מסירה בסמס.
למי אפשר לפנות בעניין.
מבאס ללכת 3 פעמים בשביל חבילה