הי חברים! אני ממש מתחנן לעזרה ממכם! קניתי פיאה באלי אקספרס, אך החזרתי אותה במסגרת “ההחזר חינם” שהם-החזרתי את החבילה באמצעות EPOST -(חברה של Hfd).
אלי אקספרס סגרו לי את החשבון בטענה ש"הפרתי את הכללים שלהם בגלל סכום ההחזר הגבוה"-195$.
כעת הפסדתי 195$ והם לא מוכנים בשום אופן לפתוח לי את החשבון ולהחזיר לי את הכסף- המוכר המליץ לי לקחת בחזרה את החבילה- פניתי לEPOST אבל אין מענה…
אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי! תודה
זה סיפור מטורף.
אתה יכול להביא צילומי מסך של ההתנהלות ?
היי,
לEPOST כדי לפנות עם טיקט / מייל מספר פעמים.
ממליץ במקרה זה לדרוש מהאשראי שלך החזר על כשל עסקה/תמורה.
היי! פניתי לEPOST, ארבע פעמים, והם לא עונים, פעם אחת רשמו לי" אנו נטפל בזה"… ולא חזרו אלי… בחברת האשראי אומרים שבגלל שזה לא הכחשת עיסקה- לא נראה להם שהם יכולים לעזור ובכל מקרה זה יקח 50(!)ימי עסקים…
יש עצה?
בכל אופן תודה על התשובה
אולי המועצה לצרכנות עם תלונה על HFD. בעבר עשו עליהם גם כתבות עם הרבה תלונות בYNET…זה יכול לנער אותם.
אני עדיין בשוק מזה - זה נשמע לי לא סביר התנערות של אתר כזה גדול בתירוץ כזה קלוש.
אתה יכול לשתף איתנו תמונות מסך של השתלשלות השיחה?
יש לי 5-6 שיחות שלי עם נציגי צאט שלהם שהם מבטיחים לי שתוך 5 ימים הכל יסתדר… וכמובן כלום לא קורה… פניתיי יותר מ14 פעמים לשירות לקוחות ושוב- אותה תשובה-- יש לי אותם בקובץ וורד אם זה יעזור…
אשמח אם תעלה את הקובץ זה מעניין. אולי נלמד מההתנהלות הזאת משהו.
אני גם באותו סיפור , יש לדבר הזה פתרון ?