פירטתי את הדברים לבנגוד והם רק שלחו לי קישור למעקב.
שתי שאלות יש לי כרגע
האם כדאי לפתוח מחלוקת בפאיפאל ועד מתי לחכות לפתיחתה (אם בכלל) .
האם גם מגיע לי סוג של פיצוי כלשהו על זמן ההמתנה הארוך (יותר מהמקסימום שכתוב), זאת למרות שביצעתי את ההזמנה במיוחד לפני ימי העומס.
הערה נוספת בנוגע לבנגגוד:
בלי קשר, שמתי לב שלפעמים אין להם מוצרים במלאי, ובכל מקרה אפשר להזמין אותם וזה לא מצויין בשום מקום. מה שגורם לפעמים לזה שאתה מזמין מוצר והשליחה בפועל מתבצעת שבוע או יותר אחרי.
בנגוד דווקא כן מעדכנים מלאי יותר טוב מרוב החנויות הסיניות. מתחת למחיר יש תמיד פירוט מה הצפי למשלוח (לא הגעה, אלא יציאה למשלוח).
מבחינת הגעה - כמובן שהמכשיר לא נשלח עם עפיפון אלא במטוס וסביר שכבר מזמן בארץ וכמו חבילות רבות בתקופה הזו - מעוכב מכס/דואר…אפשר לפנות למכס הרלוונטי/לשכת מנכ"ל הדואר לבירור נוסף אם עדיין מתעקב מעל לחודש וחצי, אך בגדול…סבלנות וכאמור אם אין חדש אחרי 45 יום לפתוח מחלוקת.
תתחיל מלשלוח מייל למנכ"ל הדואר עם מספר המעקב וכו’ לבירור.
רצוי ואפשר לשלוח גם למכס הרלוונטי לאזור שלך. פשוט מספר מעקב, תאריך משלוח וסטטוס מעקב אחרות ולבקש לברר אם זה אצלם.
בנוסף פתח תביעה בפייפאל על חבילה שלא הגיעה אם אין עדכון מהנ"ל בימים הקרובים.
האם אתה יכול לעדכן מה נסגר עם המשלוח שלך מאחר ואני בסיטואציה דומה עם הזמנה מ 13/11/19.
די מתסכל, בנוסף למספר משלוחים אחרים משם שטרם הגיעו מאמצע נובמבר. שירות הלקוחות שלהם מבקש ממני לחכות ולנסות לפנות לדואר כאן.
יש הרגשה כאילו דברי דואר מגיעים באופן אקראי ולא לפי FIFO.
בכל מקרה, תודה מראש.
תודה על העדכון.
לאחר שעברו חודשיים וחצי מתאריך ההזמנה, יצרתי קשר ישירות מול שירות הלקוחות באתר וקיבלתי החזר מלא תוך יומיים מהפנייה שלי.
אני מנחש כמוף שזה יצוץ מתישהו, מקווה שאליי ולא אל מסיבת מכירות פומביות פנימית של הדואר