מטלית ושפריצר, מגב, שואב חלונות, רובוט חלונות, מוט טלסקופי, מגנט חלונות, חברת ניקיון…אינספור שיטות ופטנטים לניקוי חלונות, אבל מה באמת עובד טוב, בטוח ומשתלם? הרי אין בית בלי חלון וכולנו צריכים קצת עזרה לנקות אותם לפעמים ובסקירה זו – נבדוק את כל הכלים והפטנטים לניקוי חלונות (ומרפסות) במהירות ובקלות! המומלצים! רובוט חלונות רובוט חלונות הוא…
קיצור הבעיה: חלקים זולים מפלסטיק זבל בפנים. מאוד רגישים ונהרסו מהר מאוד.
רכשתי מנקה חלונות מהדור הקודם, העגול.
המוצר עבד תקופה יחסית קצרה מאוד, אבל אחרי הניקיון השלישי התחיל לעשות רעשים חזקים פתאום.
יום אחרי, המוצר הפסיק לעבוד לחלוטין והגלגלות נתקעו.
פרקתי את המוצר בשביל לראות אם ניתן לסדר, והמוצר עובד על ידי מנוע שמניע גלגלי גיר נוספים. חלק מגלגלי הגיר פשוט נהרסו.
פניתי לאתר עם הסבר על הבעיה המלאה. לא אפרט כמה ארוך ומייגע היה התהליך לקבל אישור החזרה למוצר כי הם החליטו שזה בסדר לזכות אותי 5$ תחילה, ואחרי ויכוח, 10$, ואז 20$. (מוצר שעלה מעל 100$ ושולם עליו מכס).
בסוף, אחרי חודש של התכתבויות ועצבים, המוצר נשלח חזרה ואחרי שלושה חודשים או ארבעה (הפסקתי לספור באיזה שלב), נשלח לי מוצר חדש אלי (עליו שוב שילמתי מכס כי הם רשמו את מחיר המוצר כחדש במלואו).
יש לי תחושה ש-Alfawise מייצרים את המוצרים שלהם כחיקויים לאחרים כמו Rosecop וחוסכים בכל מיני חלקים.
אני מקווה שהמוצר החדש יגיע עם גלגלי שיניים בגיר מחומרים נורמלים יותר כמו מתכת, ואשמח לדעת.
לגבי הדור הקודם, ההמלצה שלי היא להמנע מהמוצר של החברה הזאת ולקנות משהו של חברה אחרת.
אין ממש הבדלים בין הCOPROSE, לאלפאוויז והאחרים. הדגמים של אז היו גם מהראשונים מסוגם בשוק, עם ‘מחלות ילדות’ ונראה שהאמינות עלתה משמעותית מאז שכן לא ראיתי כמעט תלונות ברשת וכאן בפרט. כאמור בסקירות וכפי שניתן לראות בבירור מהתמונות והמפרטים - הכל כנראה מגיע מאותם המפעלים, עם מדבקות שונות, לכן עדיף לבחור בזול מבינהם עם אחריות.
לגבי ההתנהלות מול גירבסט -
אין פה מה להתעצבן. הרי לא שילמת מחירי אמזון (שגם הם כבר מתנערים מאחריות אחרי 30 יום), כך שאי אפשר לצפות לשירות לקוחות 5 כוכבים, אבל השירות קיים ועובד (להבדיל מאליאקספרס למשל, שם אחרי קבלת המוצר תקין אפשר לדבר רק לקירות…).
הנוהל של להציע פיצוי קטן בהתחלה הוא נפוץ ואוטומטי בכל אתרי המכירות ברשת ואין מה להתעצבן על כך. לקוחות מרחבי העולם מתלוננים על אלף ואחד דברים, לרוב ללא הצדקה אמיתית ומתוך חוסר הבנה/שימוש לא נכון במוצר ודורשים להחזיר. החנות מצידה שלחה מוצר תקין וצריכה לסמוך על ההלקוח בקצה השני של העולם שהוא לא מתלונן סתם/משקר/משתמש נכון. לכן עם כל הצער שבדבר, יש תהליך ‘סינון’ מסויים בכל החנויות ואף חנות שרוצה להישאר מעל המים לא יכולה פשוט לשלוח זיכוי מלא/מוצר חדש לכל לקוח שמתלונן (למעט אולי לקוחות חוזרים/ותיקים עם דירוג גבוה או במוצרים זולים במיוחד). באמזון לעיתים נקבל שירות מעולה וזיכוי מהיר גם על מוצרים יקרים, אך שם כאמור משלמים יותר מראש על השירות ויש מגבלות שונות (אחריות 30 יום בארה"ב, אחריות ארוכה יותר באירופה).
לגבי הצהרה על המשלוח - זה החוק…אם היו משקרים בכל משלוח מהיר - אתה זה שהיית עשוי ‘לחטוף’ מהמכס קנסות ועיכובים. אי אפשר להאשים אותם בזה ששלחו כפי שנדרש.
יש לנו כאן באתר כמה מדריכים ‘התנהלות’ מול שירות לקוחות סיני וגם תמיכה ישירה מול גירבסט דרכנו אם נדרשים במקרה ודברים מתעכבים יותר מידי או נופלים בין הכיסאות. את שרשרת ההתכתבויות לזיכויים קטנים למשל אפשר לקצר בהתכתבות ברורה וקצרה שאין אפשרות תיקון בארץ ודורשים החלפה/תיקון בסין בלבד.
תודה על התגובה המפורטת.
קצת קשה לא להתעצבן אחרי חודש וחצי התכתבויות כאשר כל פעם התגובה היא אוטומטית בזמן שאתה שולח פירוט מלא עם צילומים והסבר מפורט ביותר.
כפי שציינתי, הבעיה הראשית היתה החומר ממנו היו עשוים גלגלי השיניים.
האמת שהייתי שמח לבדוק אחד ולראות כיצד הוא עומד במבחן האמת.
אגב, הקופון אשר מופיע יש כנראה איזה טעות כי רשום שיש קופון לS60 למחיר של 29.9$, שזאת טעות.
לא יודע לגבי הגלגלי שיניים. אצלי כאמור הוא בשימוש עוד מאז הסקירה הראשונה לפני שנתיים ועובד קשה כמו חדש חוץ מהספק כוח שחטף יותר מידי מכות. אי אפשר גם לצפות פה לגלגלי שיניים מפלדה…זה צריך להחזיק על חלון בכוחות עצמו ולהיות כמה שיותר קל לכן הגיוני שהשתמשו בפלסטיק. לכל היותר אלומיניום (והוא מביא בעיית גמישות). סה"כ הדגמים האלו נמכרים כבר כמה שנים וכל דור קצת יותר טוב מהקודם ולא ראיתי כאן ובכלל עוד תלונות בהיקף משמעותי כפי שהיה עם הדור הראשון (ולדעתי רובן נבעו דווקא מספק הכוח הרגיש והכבד מידי).