אזהרה- חברת אקסלוט!

האם יצא פה משהו לגבי אקסלוט?
יש לי חבילה מה27.11 עדיין לא הגיעה… ממילים שאני שולחת לחברה מקבלת שאמשיך להמתין בסבלנות…
זה כבר לא לענין… אני כנראה אפנה לשיין לבטל את ההזמנה כי מהתגובות פה זה לא נראה שישי סיכוי שזה יגיע מתישהו…
אבל לגבי אקסלוט אני לא מתכוונת לוותר… ורוצה להלחם בכל הכח. אין עם מי לדבר שם וזה בושות לחברה הזו.
מי שארגן פה איזה תביעה או עצומה אשמח לשמוע פרטים

שלום לכולם,
אני יחד אתכם באותה סירה, הזמנתי משלוח מאליאקספרס ולפי חברת Exelot המשלוח הגיע לחנות ההפצה אבל הלקוח (אני) לא בא לקחת את זה ולכן זה חזר אליהם. מיותר לציין, שלא קיבלתי אף הודעה על כך שהמשלוח הגיע.
אני מזמין הרבה באינטרנט, והמילוי של הפרטים שלי הוא אוטומטי כך שאין אופציה שיש טעות בפרטים של ההזמנה.
מפה לשם, עשיתי גוגל והגעתי לאתר הזה והבנתי שמדובר פה בשיטת מצליח. התעמקתי עוד קצת בגוגל וראיתי שיש לא מעט תביעות פרטיות וייצוגיות נגדם ← מוזמנים להסתכל בעצמכם בכתובת:
https://www.checkid.co.il/company/אקסלוט-בע~מ-515434777

לסיכום, אני ממליץ גם ללכת בתהליך של תביעה ייצוגית או פרטית.
אמתין שבוע, במידה ואראה שיש הרבה בעד הרעיון אדאג לרכז את כולנו ולשלוח (דרך עו"ד כמובן) תביעה ייצוגית של כולנו.

שיהיה בהצלחה לכולנו!

לייק 1

אשמח מאוד להצטרף לתביעה הייצוגית , גם שתי חבילות שלי לא הגיעו לאחר שבאחת לא נשלחה כלל הודעה ובשנייה נשלח הודעה באותו רגע נסעתי לעמדת החלוקה ושם נאמר שהיא נאספה ואכן קיבלתי הודעה שהחבילה נאספה (באותו יום שהופצה !).

ניסיתי להתנהל מולם אבל כמובן שזה לא עזר , כולל שליחת צילומי מסך של ההודעה של ההפצה באותו יום ופנייה שלי למוקד באותו יום אבל כלום לא עזר .

לייק 1

פתיחת דיספיוט בפייפל היא חרב עם 2 פיפיות - אם פייפל ישתכנעו מסיבה כלשהי שהמשלוח נמסר (למשל אם זה מה שאקסלוט מדווחת), אז המתלונן עוד עשוי להיפגע פעמיים - פעם מאיבוד המשלוח, ופעם מפייפל.
צריך גם לזכור שהרבה אנשים משלמים בכרטיס אשראי ולא עם פייפל - לא לכולם יש חשבון פייפל, וגם אלו עם חשבון לפעמים משלמים בכרטיס אשראי מסיבות שונות. נכון שבדר"כ מומלץ לשלם עם פייפל בדיוק בגלל מקרים שכאלו, אבל לקוחות לא אמורים לסבול מחברות כמו אקסלוט ללא קשר לאמצעי התשלום שהשתמשו בו, במיוחד כאשר אי אפשר לדעת מראש (או לשלוט) על חברת השילוח המקומית.
אפילו אם רוב משלוחי אקסלוט מגיעים ליעדם בזמן, השירות הקלוקל (שלא לומר פלילי) שלהם במקרים שהמשלוח “אובד” ראוי לגינוי תקיף ובולט.

קודם כל @YMA אני רק רוצה לומר שלכבוד הוא לי לארח אותך בפורום, במשך 10 שנים אני השתמשתי במגוון טריקים במטלב שפירסמת באתר שלך!

לגבי קנייה בלי פייפאל - יש חנויות מסוימות שזה אפשרי, מן הסתם אמאזון וכו’ אבל בקנייה מהאינטרנט באופן כללי בוודאי מסין, אסור לקנות ללא הגנה בדמות פייפאל וזה לא קשור בכלל לאקסלוט. חבילות היו נאבדות בדרך מסין לישראל גם דרך הולנד, שוויץ וסינגפור. שלא נדבר על דואר ישראל עצמו. כך שאין חדש תחת השמש, כשקונים באינטרנט יש סבירות נמוכה אבל לא אפסית לכך שלא תקבל את החבילה, בין אם זה אקסלוט או דואר אחר. לכן אין תירוצים, או שקונים בפייפאל או שלוקחים סיכון.
נכון שפייפאל תיאורטית יכולים לחשוד שהחבילה הגיעה ואתה מדווח שקרית שהחבילה אבדה, הרי ביניינו, אנשים עושים את זה לצערנו… אבל זה ממש נדיר שפייפאל יצא נגד בנאדם מן השורה ויצודד בשירות הדואר! אל תשכח שהם רואים את היסטוריית רכישות שלך דרכם ויכולים לאמת שאתה קונה ולא מתלונן באופן סדרתי.
השירות של אקסלוט, לא טוב מהשירות של דואר ישראל במקרה של אובדן חבילה… בשני המקרים גם אם תצליח לתפוס אותם טלפונית, הרבה פעמים זה יהיה חסר תועלת כפי שאפשר להבין פה מהתגובות. אבל זה לא שיש משהו יותר טוב כרגע, בכנות. אם יתבעו אותם והתביעה תגרום להם לקרוס, אני רק יכול לקוות שלא נחזור לימים שבהם חבילה מסין היתה לוקחת 30-45 ימים ברגיל דרך דואר ישראל.

היי @Arik קודם כל מחזק את דבריך, והייתי מוסיף שעל Exelot יש הרבה תביעות ייצוגיות ופרטניות, כך שהוכחת החפות היא על Exelot.
והיום ב-2021 לא חסר חברות שעושות משלוח, ואם נצליח למגר את כל החברות הכושלות, עשינו את שלנו.
יש הבדל בין אם המשלוח מתעכב מאילוצים כאלה ואחרים, לבין שחברה עושה קומבינה/שיטת מצליח ועושקת את הלקוחות.

בנוסף, בנוגע לקנייה דרך אשראי, אפשר גם מהם להשיג את הכסף.
גיליתי את זה בתקופת הקורונה, שכל חברות התעופה נעלמו מהראדר פתאום, ואין ממי לקבל את הכסף חזרה.
באחד הפורומים ראיתי שניתן לבקש מחברת האשראי לקבל את הכסף חזרה לפי הטענה: “כשל בתמורה” / “אין מתן תמורה” כל חברת אשראי והפירוש שלה. הם מבצעים בירור מול הספק ואם לא מתקבל מענה, אתה מקבל את הכסף חזרה. כך הצלחתי להשיג את כל הכספים מחברות התעופה.

לייק 1

היי @YMA גם דרך חברת אשראי ניתן לקבל החזר. מניסיון.
אני שוקל להגיש תביעה נגדם. נתתי להם אולטימטום של שבוע לחזור אלי/לשלוח אלי את המשלוח.
במידה ולא יתקבל, אגיש תביעה. ממליץ לך גם לפעול בשיטה זו. אולי כשיראו ריבוי בתיעות נגדם הם ישנו את התייחסותם.

בלי קשר לאקסלוט - אין שום סיבה הגיונית לקנות בלי פייפאל איפה שאפשר.
איפה שאין פייפאל - זה בדר"כ סקאם/זיוף וכד’ או אתר עם מערך דומה משלוח כמו אליפיי באליאקספרס/אמזון.
ב99.99% מהאתרים גם אפשר להשתמש בפייפאל אקספרס בצ’ק אאוט גם אם אין לך חשבון פייפאל - מה שבעצמו לוקח בדיוק דקה לפתוח כך שזה תירוץ…ותסלחו על הצרפתית - פשוט מטומטם. אם אלו רוכשים שקונים פעם ראשונה ברשת…סבבה, ניתן להם את התירוץ שמדובר בטעות/שכחתי/לא ידעתי…אבל ראבק, 2020 כבר, לומר לא ידעתי/לא הכרתי בימינו זו עצלנות/בורות בלתי נסלחת.
אנשים עושים פה לולאות באוויר, אבל לפתוח פייפאל בקליק…זה פתאום כבר קשה להם מידי. גם כשכל מה שזה דורש זה להכניס אימייל וסיסמא פעם אחת.
פייפאל זה ביטוח עסקה, ביטוח משלוח והצפנה מלאה של פרטי האשראי שלכם והוא חינם, אז תנו לי סיבה הגיונית אחת למה לקנות עם פייפאל איפה שרק אפשר?
נכון, בנוסף לו יש גם ביטוח אשראי אך זה קו ההגנה האחרון שלרוב גם עולה כסף (הכחשת עסקה/כשל תמורה וכו’) ולא כדאי להפעילו לעיתים קרובות. זה לא שפייפאל הוא 100% כמובן, אבל ברוב המקרים תקבל דרכהם את כספך בחזרה ומהר, בלי תלות במוכר או חברת המשלוחים.

לייק 1

אני אישית בדעה שלך, קונה רק דרך paypal כל עוד זה מתאפשר.
ובנוגע לאשראי, אני הפעלתי “ביטול עסקה” לא חייבו אותי בכלום.
בכל אופן, העניין הוא לא רק ההחזר הכספי, אלא למגר את חברות השילוח הבעייתיות האלה.
כי בסופו של דבר, אנחנו רוצים כן לקבל את המוצר ואם החברות האלה מציעות עצמן בזול והמוכרים בסין לא יודעים שהן בעייתיות אז הגלגל ימשיך להסתובב ונחזור לאותה נקודה.
כמובן שאני אישית הודעתי למוכר על החברה הזו והמלצתי לו לא לעבוד איתם יותר, אבל זו טיפה בים.
צריך איכשהו לגרום לחברה הזו להיסגר לאלתר אם היא לא יודעת לנהל את המשלוחים. ביזיון!

האמת שכבר כמה חודשים שאני רואה את כל התלונות על אקסלוט, ובפעמים הבודדות שיצא לי לקבל דרכם חבילה (בערך 4-5 פעמים) התחלתי לחשוש, אבל מוזר, הלך לי חלק כל פעם.
הייתי מקבל הודעה לבחור נקודת חלוקה, ואפילו פעם שלא קיבלתי על חבילה אופציה כזו (כנראה תקלה) זה הגיע לנקודה הקרובה אלי לבית (תמיד אני בוחר נקודה אחרת כי המרחק האוירי תא בהכרח הכי ‘קרוב’…), ולא היו שום בעיות.
אני חושב שברגע שציינתי מספר טלפון תקין הכל עבד חלק.
לכן לומר שצריך לסגור את החברה זה ללכת רחוק מידי.
היה גם פעם ששילמתי על חבילה עד הבית ובסוף לא יודע למה, הגיע לנקודת חלוקה, שלחתי להם מייל, יום אחרי זה כתבו לי שזה טעות ושיזכו אותי, וכך היה.

אני לא חושב שהחברה לא צריכה שיפור, לפי התלונות כאן נראה שצריכה ריענון דחוף (אם כי אני לא הרגשתי כלל בעיה), אבל לסגור?..

אה, שכחתי לציין שיש משלוחים דרכם שהגיעו לנקודת חלוקה תוך 8 ימים (3 חבילות כאלה), אז זה כבר טירוף… (מבנגגוד)

בהצלחה

אין בעיה שמשלוח מתעכב/לא מגיע/טעות אנוש שלי או שלהם הכל בסדר. כולנו בני אדם.
אבל, כאשר יש כאן דפוס של “טעות” שכביכול החברה אומרת שהמשלוח הגיע ליעד אך לא התקבלה אף הודעה ואז מחייבים על משלוח שני, זה כבר מריח לא טוב. מעבר לזה, אין להם גם מענה טלפוני זמין והמענה היחידי שכן יש להם הוא במייל, והוא מתחת לכל ביקורת. אומרים שיחזרו אלייך אחרי 2 ימי עסקים ואם אני לא טועה מ6.1 עברו קצת יותר מ-2 ימי עסקים. וזאת כבר הודעה שניה שלי אליהם. ובנוסף, לאחר בירור שעשיתי על החברה ראיתי שיש נגדם לא מעט תביעות ייצוגיות ופרטיות כך שלדעתי חברה שכזו לא צריכה להתקיים ולהיסגר. באופן הכי אובייקטיבי שיכול להיות.
אם אתם לא יודעים להתנהל עם משלוחים ולא יודעים לתת מענה אנושי/רובוטי יעיל, אז אנא מכם תפנו מקום לחברות שילוח אחרות.
אני כבר מעל 10 שנים מזמין מהאינטרנט, כמעט על בסיס חודשי ולעולם לא היה לי כזה מקרה עם חברת שילוח.
מה כבר ביקשנו ← מענה אנושי נורמלי/ התייחסות כזו או אחרת. נאדה…

לייק 1

תשלחו מכתב לשרות הלקוחות של shein עם תלונה על חברת אקסלוט, אז תראי כמה מהר הם יענו לך, אני שלחתי, מיד קיבלתי הודעה מshein שהם מטפלים בזה. ולמחרת קיבלתי הודעה מאקסלוט שהם מצאו את החבילה במחסן והיא בדרך אלי, ביקשו ממני לכתוב לshein שהנושא טופל לשביעות רצוני, אבל עניתי להם שעד שהחבילה לא תגיע אלי הביתה אני מסרבת

2 לייקים

גם אני מנפגעי אקסלוט הזמנתי כבר בתחילת ינואר ועדיין ממתינה בעצבים למשלוח שכנראה כבר לא יגיע. אין עם מי לדבר,חוזרת בלופים לאותה נקודה.
האם מישהו בסופו של דבר הצליח לקבל מהם משהו?
האם יש דרך לדבר איתם???
אשמח את עזרתכם
תודה
אילנה

שירות הכי גרוע במדינה!!! פעם שביעית דוחים אותי לאספקה של חבילה עקב מספר טלפון שגוי

כל פעם אומרים לך צור קשר עוד שבועיים מתלונן ברשות להגנת הצרכן

אין מענה טלפוני שירות גרוע !!!

שירות הכי גרוע במדינה!!! פעם שביעית דוחים אותי לאספקה של חבילה עקב מספר טלפון שגוי

כל פעם אומרים לך צור קשר עוד שבועיים מתלונן ברשות להגנת הצרכן

אין מענה טלפוני שירות גרוע !!!

אקסלוט מבקשים ממני 24.90 ש"ח למשלוח חוזר בטענה שהמספר סלולרי שגוי.
אני הזמנתי לכתובת שלי בבית ולא למספר הסלולרי.
במעקב המשלוחים שאני עוקב אחריו יום יום כתבתי לאקסלוט מיד איך שהופיע ההודעה של מספר הסלולרי שגוי.
הם עידכנו את הטלפון הסלולרי שלי ורק לאחר כמה ימים הופיע באתר שלהם שהחבילה חזרה למחסן לחלוקה שניה.
בפניה חוזרת שלי התבקשתי להמתין 14 ימי עסקים.
לאחר קצת יותר מ14 ימי עסקים בפניה נוספת אליהם הם מבקשים ממני 24.90 שקלים למשלוח…
לא מוכן לשלם שוב על משלוח, שילמתי כבר משלוח בקניית הפריט !!

Exelot מפעיל את שטת “מצליח” על לקוחות שבויים. אני נפגעת מחברת השלוחים Yanwen שמעסיקה את אקסלוט להשלים את מסירה בארץ. הזהרו משתיהן !!

מסכים עם כל מילה.
חברה שלי לצוות הזמינה מ־Aliexpress שואב שוטף חלונות בכ־1,000 ₪, קיבלה לאחר מספר חודשים SMS שדורש תשלום של מעל 200 ₪ עבור מע"מ, שילמה ונעלמו עקבותיהם. לא מצאה איך להשיג אותם טלפונית אז שלחה הודעה באתר, חזרו אליה ואמרו לה שיופי שהיא שילמה את המע"מ אבל כעת עליה להוסיף עוד מעל 200 ₪ עבור אחסנה.
התייאשה ב־200 ₪ האחרונים ועזבה הכל, חששה שאח"כ יצוץ עוד תשלום מומצא ושיסחטו אותה ככה עד סוף חייה.
גועל נפש.

היי מה עושים השליח מסר המשלוח לשכן עבריין שגנב המשלוח היקר מאנגליה שלקח חודש להגיע לישראל

מדווחים לחנות ומקבלים החזר.