אזהרה- חברת אקסלוט!

נפגעי אקסלוט.
לפני חמישה חודשים הזמנתי מאיביי מטען.
כעבור חודש קיבלתי מייל מהמוכר שחברת השילוח לא מצליחה לאתר אותי וצירף לינק לאתר של אקסילוט לעדכון פרטים ושליחת הודעה למעקב.
עשיתי זאת באותו היום.
ומהרגע שהדרך הצטלבה עם אקסילוט הבנתי כמה דברים עומדים להידרדר.
ההודעה ששלחתי עם עדכון הפרטים נשלחה וחיכיתי שיצרו איתי קשר. הזמן עובר ועובר, החבילה לא מגיעה. כעבור חודש ניסיתי להשיג אותם. אין שום טלפון, מייל או שירות לקוחות שעונה.
לאחר מחקר רב הגעתי דרך הפייסבוק למענה במסנג׳ר ששם זה עבר למיילים. שם הבנתי שהיה להם מספר טלפון שגוי שלי והחבילה אצלם במחסן.
הם ביקשו לשלם 25₪ כדי לשחרר את החבילה, למרות שאני פעלתי על פי ההוראות, עדכנתי את הלינק ולא הייתי אמורה לשלם על משלוח.
כיום חמישה חודשים אחרי, החבילה שלי עדיין מוחזקת אצלם כבת ערובה. הם מבקשים כופר כדי לשחרר אותה.
ראש בקיר, עונים כמו תקליט.
מבחינת אקסילוט ומספר המעקב הם טוענים שהחבילה הגיעה ולכן המוכר לא יכול לעשות החזר. איביי טוענים שצריך לנהל זאת מול המוכר ואקסילוט ממשיכים להתנער.
איך משחררים את החבילה שלי?
לא מוכנה לשלם להם כעיקרון

אקסלוט בנויה על הונאה. הם נותנים מחיר זול לחברות בסין ואחר כך דורשים תשלום מהלקוח בארץ. ממליץ להתלונן בספק שלכם בחול. אם יהיו מספיק תלונות, החברות בסין ידרשו שהם יעבירו את החבילות לצרכנים.
כמה פעמים שהתלוננו והתעקשנו מול אקסלוט ובסוף קיבלנו את החבילות לפי הכתובת שמסרנו בסין.
אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית אם מישהו יכול לארגן את זה.
כדאי גם להתלונן במוסדות בארץ.

לייק 1

הערה כללית למי שלא קיבל חבילה -
דואר לפעמים לא מגיע, זו עובדה וזה היה ככה הרבה לפני אקסלוט. למעשה לא לכל דברי דואר יש מספר מעקב ואז בכלל אין מי לשאול או עם מי לדבר. לכן כשחשבו לראשונה על קניות ברשת, בזמן שזה עוד היה נשמע הזוי לקנות מאינטרנט ועוד מחו"ל, היה צריך לפתור את בעיות האמון של הקונים והמוכרים. הבעיה הזאת נפתרה על ידי חברה קטנה שאולי אתם מכירים, שמה בישראל PayPal , החברה הזאת יצא ברעיון מהפכני ואמרה, תשלמו על מוצרים דרכנו (אנחנו ניקח עמלה בדרך כמובן) אבל אם חס וחלילה המוצר שרכשתם לא מגיע אליכם, או שמגיע אבל שונה מהותית ממה שמתואר בחנות האינטרנט, אנחנו (פייפאל) נחזיר לכם את כל הכסף. זה ברמת העיקרון החוזה שלכם עם פייפאל (לחוזה האמיתי והמלא פנו לאתר פייפאל הרשמי) והסיבה שאפשר לקנות ברשת בבטחון יחסית גבוה!
לכן אם לא מגיעה חבילה - הולכים לPaypal ופותחים Dispute ורושמים שהחבילה לא הגיעה לידכם. יתחיל תהליך שבו פייפאל יצרו קשר עם החנות, החנות תנסה למצוא איזה פשרה, שורה תחתונה זכותכם להתעקש שאם החבילה לא הגיעה, כל הכסף יוחזר אליכם . אז חבל על העצבים, כאמור, לפעמים חבילות נאבדות, זה קורה וזה יקרה ולכן יש לכם ביטוח מפייפאל

2 לייקים

מצטרף לטענות.
אקסלוט מורחים אותי כבר שבועות.
לבקש כסף עבור משלוח הם הצליחו לעשות בפשטות וביעילות , אבל פתאום נעלמים כשזה נוגע בלחזור אליי בצ’אט/טלפון אחרי שאני מנסה להשיג אותם מספר שבועות.

השמרו מההתנהלות הביזיונית שלהם.
להגיד שלא מעניין אותם השירות לקוחות זה אנדרסטייטמנט.
דרך אגב- המשלוח עוד לא הגיע.
בושה

לייק 1

אם יש תביעה ייצוגית אשמח לשמוע ולהתעדכן.
תודה

לייק 1

שלום לכולם !!
אני חושב שאנחנו צריכים להחליט לקחת איזה עורך דין ופשוט להגיש תביעה ייצוגית נרחבת בשם כולם .
יש למשהו מושג איפה החברה קיימת מי הבעלים ??
חג שמח

היום קיבלתי מאקסלוט הודעה שהחבילה שלי (לך תדע איזו חבילה מתוך העשר שאני מחכה להם מאיביי…) הועברה לצד השני של העיר (במקום גבעת שאול לגבעה הצרפתית!)
אני כמובן לא אטרח ללכת לשם ואתבע את כספי חזרה מהמוכר, אבל מה שבטוח, מדובר כאן בהתנהגות שלא קשורה לשירות לא טוב, אלא ממש ביריונות! שאלך עד לגבעה הצרפתית בשביל איזה צעצוע של כמה דולרים??

אגב, הם שולחים מספר מעקב משלהם, אי אפשר לדעת לאיזה מוצר לשייך את זה…
צריכים באמת להתארגן מולם באיזו תביעה שתעיף אותם מהשוק או משהו כזה…

4 לייקים

באמת לא תיתכן ההתנהלות הזו
עכשיו בהתכתבות עם צ’יטה (הועבר אליהם מאקסלוט) שגם הם לא עונים באמת בטלפון
טוענים שהם לא מוצאים את החבילה שהם עצמם שלחו לי עליה הודעה אתמול…
ושואלים מה תוכן החבילה ומה השווי שלה (איך אני אמור לדעת אם שינו לי את המספר מעקב??)

לייק 1

אני חייב להגיד !!
שביצעתי הזמנה ב 20\11\23 והיום זה הגיע עם אקסלוט עם משלוח עד הבית זה ממש מוזר ואני עדין לא מעקל שזה קרה…

יש לי 3 חבילות בדרך שכנראה עם אקסלוט, אחת קיבלתי הודעה ביום א שבעוד שעתיים תהיה בנקודת החלוקה, בינתיים נאדה.
עוד אחד כתוב שבגלל עומס יתר השתנתה נקודת החלוקה!
ובשלישית כתוב בדרך לנמען (אולי ישירות אלי, אינשאללה)

תשלח להם מייל

מה המספר מעקב שלך ??
עם זה מתחיל עם XLT זה אומר שזה אקסלוט אני מציע שההודעה שקיבלת שזה יגיע לנקודת חלוקה תלך מהר לפני שיבקשו ממך עוד 25 ש"ח על משלוח חוזר …

למי יש רעיון איך להזהיר מוכרים באיביי, או את הנהלת איביי שלא יעבדו איתם?
האם אקסלוט זה שם הסוואה שלהם, ובכלל קוראים להם HFD?

לייק 1

אני ניסתי לכתוב לאחד המוכרים שבתור חבר אני ממליץ לו לא לעבוד עם אקסלוט והוא לא התייחס לדעתי זה הכי זול לכן הם עובדים איתם…זול שווה זול

סיפור הזוי…
קיבלתי 2 הודעות שהמשלוח ממתין לי בנקודת החלוקה שבחרתי (לא השתנה כלום), ובאתי לקחת אותם ועוד חבילה אחת שכבר קיבלתי הודעה בראשון.
חזרתי לבית ראיתי שהם סימנו שאספתי 2 חבילות מתוך ה3 שאמורים להיות לי אבל סימנו שלקחתי חבילה שלא לקחתי וחבילה שכו לקחתי לא סימנו שנלקחה…
מייד חזרתי אליהם, הם חרשו את החבילות שלהם ולא מצאו אותה שם…
מקווה שלא הלך הכסף בגלל טעות אנוש.
חשוב לציין, מתוך 3 החבילות 2 לא היו של אקסלוט אלא שלepost

ביקשתי מהנציג שענה לי במייל מה המספר של השירות לקוחות וזה מה ששלח לי 036313800
מקווה שיעזור למשהו
יום טוב

לייק 1

היי אלעד
הזמנתי מאתר shein ב 8 לחודש, החבילה הייתה אמורה להופיע לי ב 20 לחודש ועדיין לא אצלי, היו חבילות אחרות שהוזמנו ב11 לחודש וכבר הגיעו אליי!!!
אשמח לעזרתך!!!
האם יש אפשרות להעביר לחברת שליחויות אחרת כי השארתי מס פניות ואני מקבלת מיילים אוטומטיים ואין פרטים על חברת אקסלוט ואין עם מי לדבר…
החבילה הנ"ל נחתה ב 12 לחודש ואין לי מושג לאן לפנות…

2 לייקים

אם החבילה לא מגיע אלייך בקרוב, פשוט לפתוח קייס dispute באתר paypal על הרכישה ולבקש כסף בחזרה. חבל לשבור את הראש.

לייק 1

אבל שילמתי באשראי זה משנה???
לא יאומן שיש דברים כאלה מה הסיפור שלהם???
כל כך מתסכל כמה חיכיתי לחבילה הזו כמהההה!!!

תצביעה ייצוגית יש: 19771-12-20 וגם 43181-12-20.
אפשר להוריד את כל שתביעה מאתר https://www.court.gov.il/ngcs.web.site/homepage.aspx

לצערי, התביעות האלה מתיחסות לפרסומים אסורים דרך מסרונים, ולא לנושא של החזקת חבילות ערובה לקבל תשלום נוסף.