אזהרה- חברת אקסלוט!

נו באמת קרנית…ואני יכול לשאול ולפקפק האם את לקוחה אמיתית עם תלונה אמיתית או סתם מתחרה שבאה להשחיר את שמי ולהרתיע אחרים מלגלוש או לקנות כאן. זה קל לזרוק האשמות כשלא מיד מסכימים איתך. את הקונספירציות הזולות האלו תשאירי בחוץ. אין שום הגיון לשלוח לקוחות לבחור באתר/משלוח לא מומלץ. מה אשיג בזה בדיוק? פגיעה במוניטין ובאמון שאנו עובדים שנים להשיג? עשרות תגובות של ממורמרים ומאוכזבים מהשירות? מה ההגיון בזה אם אפשר להרוויח אותו הדבר מכל חנות אחרת וכל משלוח?
עם כם כל הכבוד למה שרשמת, זה לא רלוונטי למקרה הנ"ל (שוב פעם). כפי שגם אמרתי כבר - ממש בשרשור הזה, אכן היו בעיות של משלוחים אבודים/גנובים לתקופה מסויימת. לא רק שלא התעלמנו או המלצנו, נהפוכו - אני בקשר ישיר עם החנויות וכוח הקניה המשותף של הקהילה כאן מאפשר לי לבוא אליהם בדרישות ולהציף בעיות כאלו עוד הרבה לפני שהן מגיעות למועצה לצרכן או בית המשפט. אדרבא, כתבתי לך כאן בתגובה הראשונה שזה לא מקרה ראשון שהיה לתקופה והמלצתי לבחור במשלוח אחר. כנראה שהזיכרון קצר, גם כשהדברים רשומים שחור על גבי לבן שתי תגובות למעלה. אם היית טורחת לבדוק ולחפש עוד קצת אגב, היית מוצאת שאני הצפתי את העניין בקבוצת הפייסבוק שלנו עוד לפני שנה אז ביקשתי עדויות ומספרי הזמנה ומעקב לבירור ובדיקה מול גירבסט, וגם כאן בפורום גולש אסף מקרים כאלו לתביעה ואפשרנו לו כמובן להשתמש בפלטפורמה בלי לחסום או להסתיר דבר, בדיוק כפי שלא הסתרנו את התלונות בשרשור הזה. בכלל פעלנו כך מול אקסלוט, צ’יטה, ארמקס, gcx ואפילו המכס לאורך השנים. בעקבות הטיפול שלי מול החנות - גירבסט ואקסלוט עברו להשתמש בצ’יטה וhfd בעיקר כאמור. ללקוחות רבים השגתי פיצוי או משלוח חדש. גם כשצ’יטה הערימו קשיים עם אישורים מיותרים ממשרד התקשורת - לקח זמן אך בהשפעתנו גירבסט לחצו והשפיעו. עוד השגתי משלוח אי פאקט בגירבסט ומשלוח ארמקס בגיקביינג. בקרוב גירבסט יחלו באפשרות תשלום מס מראש - כמו באמזון, עם hfd. מה שיחסוך ללקוח זמן ועמלות מיותרות בארץ. גם זה בהמלצתי האישית.
מעבר לכל הנ"ל, אנחנו כידוע תלויים בקניות דרכנו וגם מזמינים מאות מוצרים לסקירה בשנה, רובם המכריע עם דואר מהיר. מין הסתם בעיות כאלו - אנו חווים על בשרנו ומרגישים בכיסנו יותר מכל לקחח אחר.
אני מבין שרוצים לבוא לפרוק עצבים ושישר יסכימו, אבל אני לא כזה. מצטער. אני תמיד מסתכל על העובדות בהגיון ובוחר להיות הצרכן החכם, ולא רק הצודק, כי מה לעשות, אפס תקלות ושירות מושלם לא קיים, בטח לא במחירים האלו. יש לכם את האפשרות לבחור באיזה משלוח וחנות שאתם רוצים. אנחנו גם משקיעים ימים ולילות בסריקת החנויות ליצירת השוואות מחירים, תוסף ואפליקציה שמאפשרים לעשות את זה אוטומטית ובקלות כך שאתם יכולים לבחור מאיפה ואיך שבא לכם לקנות או בקיצור, צדק צרכני.

בסדר גמור. כתבתי את הסיפור שלי עם אקסלוט וסיפרתי על הטיפול של האגודה להגנת הצרכן בסיפורים של אנשים אחרים. נכון, לא עשיתי תחקיר כלבוטק ואין לי סטטיסטיקה לגבי מס’ הלקוחות המרוצים והמאוכזבים. אבל כשחברה עסקית מתייחסת אלי כפי שהם התייחסו אלי- ומדובר ביחס קיצוני אפילו בסטנדרט ישראלי ( ואני מוכנה לשלוח לך במייל את שרשורי ההתכתבויות איתם)- לא ממש אכפת לי מהסטטיסטיקה, אני לא אחזור אליהם. ולא כי לא היו נחמדים אלא כי השליחים שלהם גנבו לי לפטופ שהזמנתי ועוד משהו שכבר לא זוכרת מה הוא היה. אז אולי היה משבר מקומי עם עובדים מסוימים, אבל כל חברה שמכבדת את עצמה תואיל לפחות להתנצל ולהחזיר את דמי הטיפול והמע"מ שגבו על המשלוח הזה. אבל מהרגע שהם אישרו לי שבאופן מסתורי 3 חבילות שלי מתאריכים שונים “אבדו”, הם נעלמו. ולא ענו לי יותר. חברה שמתייחסת כך ללקוחות היא לא תקינה. ולא משנה אם לרוב הלקוחות זה לא קורה. מספיק שבטווח של כמה חודשים 20 אנשים חוו את זה. זה לא תקין.
אם עכשיו הם אחלה- אז יופי, אבל אני נכוותי אז לא אעז להזמין מהם יותר.
לגבי העלות- מסקנתי מהחוויה הזו היתה שאני עוברת לאמזון ברכישות מסוג זה. לפעמים המחיר שלהם יחד עם המשלוח לא ממש רחוק מהמחיר של אתרים סיניים, ויש לי הגנה טובה יותר והחבילות מגיעות בזמן. ברכישות כמו לפטופ זה שווה את השקט הנפשי. לא רוצה לתמוך בשירות רע. ונכון, גם חברות שילוח יותר רציניות עושות פדיחות לפעמים. עכשיו למשל יש לי סיפור מעצבן עם פדקס. אבל לפחות הם עונים לי, מתייחסים, מתנצלים וכו’. ואני לגמרי הטיפוס הכי חסכן שיש, אבל לאבד הזמנות באלפי שקלים בלי שיהיה לי עם מי לדבר אפילו, זה לא משהו שיכולה להרשות לעצמי. אז איך מאבדים שלוש חבילות שלא הוזמנו באותו תאריך? ששלושתן כביכול שוחררו מהמכס? לאן הן הלכו? שלא לדבר על התשובות האידיוטיות שקיבלתי מהם עד שהם אישרו את זה. וזה לקח להם שבועות.
ולא, אין לי שום אינטרס עסקי. אני בנאדם פרטי שקונה מהרשת וכמו כולם עברתי באתר שלך פה ושם. זכותי לבטא ביקורת. אם אינך מקבל אותה- תמחק. זה האתר שלך. לילה טוב

לייק 1

קרנית,
אם רק נסכם -

  • אני ואריק התייחסנו ואישרנו מיד את דבריך עוד מהתגובה הראשונה. ציינו גם שהבעיה ידועה ושפעלנו להציף ולפתור אותה.
  • בכל תגובותייך עירבבת נתונים לא רלוונטים למקרה הספציפי (כמו משלוחים בדואר רגיל מנובמבר).
  • יש לנו מדריך לבחירת מחשב נייד. אנחנו ממליצים על אמזון או דילים שווים בארץ. לא על קניה בסין. לכל היותר על דילים לדגמים של 200$~ שאין להם חלופה כמעט באמזון או בארץ וגם אותם אני מסייג לשימוש קל בלבד ולמי שרוצה לחסוך.
  • יש לנו גם מדריכים לדואר ופייפאל. אם משלוח לא מגיע - פונים לחנות, לפייפאל או לכרטיס האשראי ודורשים החזר. לא חייבים להתפלל לחסדי חברת המשלוחים, תהייה אשר תהייה.
  • הפלטפורמה הזו קיימת לשיתוף ביקורת, חיובית ושלילית כאחד. לא רק שלא מחקנו או חסמנו אלא אישררנו את דבריך בלי ויכוח והמלצנו לבחור במשלוח אחר. איפה פה הפרחעו לזכות שלך לבטא ביקורת? הקמנו לך במה בדיוק בשביל זה!
    שציינתי גם שמיוזמתנו אספנו מקרים כשלך ופתרנו אותם פרטנית ככל שהתאפשר וכן דאגנו לשינוי במשלוחים בחנויות ובגירבסט ואקסלוט בפרט.
    למרות כל זאת, את ממשיכה בשלך כאן וחוזרת על הסיפור שוב ושוב עוקצת לסיום עם טענות לא קשורות.
    נשמע שלא מעניין אותך דבר חוץ מלפרוק עצבים על אקסלוט - עלינו. אז סליחה, אבל לזרוק ‘סליחה’ ומיד לפזר האשמות גסות וחסרות בסיס תוך התעלמות מוחלטת מהעובדות וכל מה שנאמר זו לא פוטר אותך משום דבר ולא צורה להתנהג. מיצינו כאן, לילה טוב.

אתה מיצית?
אני זו שלא משלמים לה כדי להיות כאן באתר שלך. אתה אגרסיבי לתגובות ביקורתיות באופן סדרתי. אתה יכול להגיד שלא התנהגתי יפה. אבל מה לעשות שאתה כאן בתפקיד נותן השירות. זה לא אומר שמותר לי להגיד הכל, אבל כתבתי חוות דעת על משהו. אין לי משאבים לחקור לעומק ולברר האם מה שקרה לי מייצג את התנהלות החברה מאז ומעולם. אבל כתבתי את החוויה שלי בכנות מוחלטת, ואם היא לא נכונה לדעתך, אני באמת מסכימה שתמחק אותה. אין לי עניין לעשות נזק. אבל לא ברור לי על מה אתה תוקף אותי. ועוד מאשים אותי מהתעלמות מהעובדות. בעוד זה אתה זה שמתעלם ממה שכתבתי. כן, קראתי ואני זוכרת את כל השרשור כולל ההתחלה שלו. הייתם בסדר גמור. אמרתי משהו על זה? אבל היום מישהו כתב שגם הוא נפגע מהם. ואתה כתבת לו שהם אחלה. אז רציתי לחזור ולציין שאני קיבלתי שירות גרוע. זו עובדה. מוכחת. כתבתי כאן גם שאני לא יודעת מה הם עושים היום ואיך. אבל לא אחזור אליהם. לגיטימי, לא? זו היתה החוויה שלי עם אקסלוט. לא כתבתי שזו החוויה של כולם. גם לא אמרתי שאתה אקסלוט. אבל אם אתה בעד שקיפות, אז יש גם כאלה שלא מרוצים, ונניח שהם טועים/ לא מדייקים- לרוב האנשים אין לעבוד בהזמנות מהאינטרנט, וכאן תפקידך לכתוב שיש כאלה שכן מרוצים וזה מה שעשית. הכל טוב. וגם אם אנחנו לא מסכימים על חלק מהעובדות, תכבד את החוויה שלי. היא אמיתית גם אם היא לא מייצגת את כל החוויות עם אקסלוט. סבבה. עכשיו, באמת שלא מעוניינת להמשיך את זה בפומבי. אם יש לך עוד משהו להגיד כתוב לי למייל. ליל מנוחה

מצטרפת לתלונות על אקסלוט. מוצר שהזמנתי בזולפה הגיע לארץ כבר לפני כמה ימים ועבר את המכס. אין שום אינדיקציה מתי אקבל אותו. מדובר במשלוח דחוף עקב נסיעה קרובה לחו"ל, והעניין הוא שאין עם מי לדבר שם. אין מספר טלפון. עונים למיילים רק כשמתחשק, והתשובות הן קופי פייסט ולא מתייחסות לשאלות אמיתיות.

לייק 1

השרות של החברה מתחת לכל ביקורת.
כבר 3 חדשים אני מחכה למשלוח. שילמתי פעם נוספת על משלוח חוזר על אף שמעולם לא קיבלתי הודעה על כך שהמשלוח הגיע (כפי שטוענים בחברה).
רוב הדברים שהזמנתי כבר לא רלוונטיים.
מזהירה אתכם לא לעבוד עם חברת אסקלוט!

לייק 1

בלי קשר לשירות של חברה כזו או אחרת, חבילות לפעמים אובדות בדואר או נגנבות או נעלמות. בשביל זה אנחנ ותמיד אומרים לשלם בpaypal כי זה נותן הגנה שאם חבילה לא מגיעה אז מקבלים את כל הכסף בחזרה.

האם לחברה הזאת יש טלפון לא מה שהם מפרסמים ולא עונים

גם אני אוסיף את שני הסנט שלי:
2 חבילות מ ‘שאין’ לא התקבלו. לא שלחו לי הודעה ולא כלום. כשיצרתי עם אקסלוט קשר הם דורשים תשלום (שמגיע לכרבע מעלות הקניה!) על “משלוח שני”. בזמן שכאמור, לא הגיעה שום הודעה על המשלוח הראשון.
תתרחקו מהחברת פח הזאת!

גם אני מאוכזבת מאוד מחברת אקסלוט!!
באתר שלהם לא מופיע מספר טלפון, שלחתי לפני מספר י ים הודעה ולא חזרו אלי. חבילה שנשלחה מאיביי ונשלחה הודעה לבוא לאסוף מהחנות אך לא הגיעה לחנות כלל!!

לייק 1

אחרי הרבה בירורים וסבל וזמן יקר ששרפתי על החברה הנעלמת הזאת הבנתי בערך מה הולך שמה . הם כתבו שהם נמצאים בחטיבה שמונה בנתבג אז בצר לי נסעתי לשם וגם שם לא שמעו עליהם והטלפון שלהם רק מפנה למייל שבו עונים תשובות פעם בשבוע וגם תשובות חלקיות ולא מספקות . בסוף אחרי הרבה סבל נכנסתי לאתר של רשם החברות ושילמתי אגרא של 50 שקל בערך וקיבלתי את שמות הבעלים והתקשרתי אליהם לנייד האישי וכעסתי עליהם וזה היה בכניסת שבת וכבר בראשון בבוקר הגיע המשלוח המיוחל על הבוקר דרך חברה שעובדת איתם בשם hfd הנמצאת ברחוב המעפילים 9 בפתח תקוה והמספר שלהם הוא 039244441 ופשוט חברת אקסלוט עוברת דרכם ועושה תרווחים שלה ככה. אז הנה עוד קיצור דרך למי שסבל מחברה ללא פרטים מזהים . בככונה תחילה אני לא מוסר פרטים אישיים של בעלי החברה כי הם התנצלו בפני ובפרט אחרי שפניתי לעיתונות . שיהיה לכם בהצלחה וה’ יחזיר אותם בתשובה שלא יגרמו עוד צער בן אדם לחברו

לייק 1

תודה על השיתוף. לא יודע למה היית צריך לעבור את כל זה…
ליתר דיוק הם עובדים עם המון חברות משלוחים. זה בדיוק מודל החברה - לעשות ‘מכרז’ בין חברות משלוחים שונות וכך להשיג את המחיר הזול ביותר למשלוח. לכן ייתכן והיום זה HFD, מחר זה צ’יטה או חברה אחרת.

לייק 1

גם אני סבלתי מחברת אקסלוט. מבקשים שאצור קשר, אחרת ההחבילה שלי תוחזר לספק. שלחתי להם מספר טלפון, אמרו שיחזרו אליי תוך יומים, אבל לא קיבלתי תגובה במשך יותר משבוע,חוץ ממיילים ממוחשבים ללא כל מידע. בתשובה השבלונית שלהם במייל, אומרים שעליי לשלם 25 שח עבור משלוח שני, כאשר לא היה משלוח ראשון בכלל, ואין שום פרטים איך לשלם.

לא נראה לי כמו תקלה אחת תוך ים של לקוחות מרוצים, אלא מודל עסקי מהסוג של “ים של הונאות קטנות” איפה שכל הונאה קטנה מרוויחה להם עוד 25 שח, אבל קטנה מדיי לעורר תלונה פלילית או תביעה משפטית.

אבל באמת, אשמח אם אני טועה, גם לשלם 25 שח שלא כדין, רק מחפש עצה איך לקבל את החבילה שלי לפני שמחזירים לספק, ובלי להתקשר בשבת לנייד האישי של הבעלים של אקסלוט!

שלח לי את מספר המעקב ונעלה מולם.

2 לייקים

אפשר לשלוח מספר מעקב באופן פרטי? לא יודע אם זה רעיון טוב לפרסם מספר כזה ברבים?

אתה נשמע כמו עובד של אקסלוט ולא אחד האדם שמגיב ברשת.
כדאי שתזהה את עצמך שנוכל להתייחס אליך בהתאם

התלוננתי אבל הרגע חזרו אלי אז הכל טוב תודה

איך אפשר לקבל מענה יותר מהיר מאשר במייל, שכל יומיים אני מקבלת תשובה חלקית : אני בודקת מול חברת ההפצה. אני שואלת כבר שבוע וחצי איפה החבילות שלי ולא מקבלת תשובה

הי אלעד.
יש לי חבילה תקועה. בטקס לוט שנשלח לי ששוחרר מהמכס.
כלום לא קרה מאז.
בירתי נקודת איסוף ביישוב שלי.
איזה פרטים אתה צריך ואיך אפשר בלי שכולם יראו את מספר המשלוח שלי ??
תודה רבה

היי אני הזמנתי משלוח לפני 3 חודשים דרך אקסלוט הם רושמים לי שהפריט הגיע ב4-10 ונמסר, אני לא קיבלתי כלום ואף אחד לא עונה לי, מה עושים??