אומנם רוב המשלוחים מעליאקספרס היום הם במשלוח אווירי מהיר (ואפילו מהיר באופן מפתיע), אני בטוח שהתמונה הנ”ל תפסה את תשומת ליבכם לרגע
אז עכשיו שאתם כאן איתי לרגע, חשוב לי לעדכן אתכם בבעיה שכדאי מאוד ולהכיר, כי כאן כנראה המקום היחיד ברשת שמדווחים ומדברים עליו וחוסכים לכם מפח נפש, הוצאות ועצבים.
גילוי נאות?
אנחנו, אני ואתם וישראלים בכלל, אוהבים מאוד את עליאקספרס!
אפשר למצוא כמעט הכל ובזול! גם מתחרים עולים כמו TEMU עם משלוח נוח יותר לכאורה (למרות שאפשר להוסיף כמה שקלים למשלוח עד הבית גם במשלוח רגיל מעליאקספרס), בפועל עדיין יקרים יותר ועם מגוון מצומצם בהרבה, בפרט של המותגים והמוצרים שאתם באמת רוצים וצריכים.
רק בשבוע שעבר זכינו לסייל משובח במיוחד עם שפע קופונים!
מותגים מעולים, מחירים נדירים והכי זולים אי פעם, שפע מוצרים עם משלוח מהיר ממחסן ישראל ועוד.
אבל…רבים מכם עוד מחכים מאוכזבים לחבילה שלא הגיעה…עוד מהסייל הקודם והקודם קודם.. רבים מכם גילו שההזמנה שלהם בוטלה ומעולם לא נשלחה, לרוב לאחר 3 ימים.
כבר כמה חודשים טובים שאני אוסף את הנתונים ומדווח לעליאקספרס ונמצא שהבעיה מצויה בחנויות המבצעים המובילות של האתר, בעיקר:
אלו לא חנויות רגילות של מותג או מוכר ספציפי, אלא חנויות מבצעים שבוודאי פגשתם וראיתם מככבות בכל פינה באתר, לרוב בבאנרים הראשים – במבצעי הChoice, הBig Save, הSuper Deals ועוד. חנויות הלרוב מוכרות במחירים שוברי שוק, אפילו ביחס לשאר החנויות הזולות ממילא בעליאקספרס.
תמצאו בהן הכל מהכל, מדברים בדולר למכשירי הדגל החדשים ב1000 דולר.
לרוב הן גם מאוד אמינות – לא תמצאו כאן זיופים ותרגילים אלא מוצרים מקוריים וגם המשלוח לרוב מהיר מהרגיל.
על פניו ועד לאחרונה? המלצה חמה!
אבל…בחודשים האחרונים, יש בעיה.
נראה כי מרבית המשלוחים מחנויות אלו ובפרט מוצרים עם סוללה – פשוט לא נשלחים לישראל.
מניסיונות בירור רבים, שלי ושלכם, לא מדובר כאן באיזה מוכר פרו BDS או חרם על ישראל. הספקים שולחים – אך המשלוח נעצר ומוחזר במחסן הלוגיסטי המרכזי של עליאקספרס. לטענת חלק מהנציגים, לא מתאפשר להם לשלוח מוצרים המכילים סוללות. על כן סמארטפונים, טאבלטים ואפילו מיני מחשבים – נכשלים במשלוח.
רבים אף ניסו להזמין שוב ושוב ושוב…3-4 הזמנות ברצף וכל אחת מהן מבוטלת תוך כמה ימים.
שאר המוצרים, מטענים, בגדים, צעצועים וכו’, לפחות ככל הידוע לי עד כה מהעדויות שלכם – נשלחים ללא תקלה.
מזה כמה חודשים שאני פועל עם עליאקספרס לפתרון הבעיה. אוסף מכם מספרי הזמנות מבוטלות ולוחץ לפתרון. כבר נאמר שהנושא טופל, אך בסייל האחרון שוב חזרו הביטולים ובשפע.
על כן הוספתי אזהרות למוצרים והלינקים הרלוונטים והמלצה חמה להעדיף בשלב זה את המוכרים החלופיים – ויש בשפע, אם אלו החנויות הרשמיות של המותגים ואחרות, אשר שולחות ללא בעיה, גם אם המחיר קצת יקר יותר.
זכרו שבכל מקרה המחירים לרוב זולים משמעותית מהמחיר שתשלמו כאן בישראל…אז עדיף מוצר ביד במחיר טוב מאשר מוצר בסין במחיר טוב עוד יותר…גם ההתעסקות עם הביטולים, החזרים, שערי מטבע, עמלות אשראי, בזבוז זמן וקופונים, רכישת מגנים ואביזרים למוצר שלא מגיע…מיותר.
לכן בפעם הבאה ועד הודעה חדשה על פתרון הבעיה, כאשר אתם רואים מחיר קורץ באתר עליאקספרס (או אצל שלל המתחרים לנו אשר אמורים להיות מודעים לבעיה אך מתעלמים ולא מסייעים לפתרונה…), קחו שניה לבדוק את שם החנות. אם מדובר באחת מהחנויות הנ”ל ובמוצר כגון סמארטפון, טאבלט, סוללת גיבוי וכד’ – חפשו חלופה, גם אם קצת יותר יקרה, בשאר החנויות באתר.
לסיכום בקצרה,
- עליאקספרס אתר מצויין לחיסכון הון קטן ברכישות שלכם לאורך השנה.
- חנויות ספציפיות – עם קשיי משלוח לישראל כרגע (בעיקר מוצרים עם סוללה)
- יש שפע חנויות מומלצות חלופיות, גם אם מעט יותר יקרות ובכמעט כל דיל באתר תמצאו לינקים נוספים מתחת ללינק הראשי – לחנויות נוספות, כך שאם נגמר/לא נשלח וכו’ מאחד, יש לכם חלופה נוחה וזמינה.
- בזוזו דילס לא מפרסמים סתם קליקבייט ודואגים לכם כל השנה 😉
מדוע מתחרינו הרבים ברשת, הגם עם קהל גדול בהרבה לכאורה והחשופים בוודאי לשפע עדויות לביטולים הרבים והאזהרות הרבות שציינתי כאן, לא פועלים לסייע לפתור את הבעיה או לפחות מפסיקים לפרסם לכם מבצעים מהחנויות הנ”ל שבסבירות כמעט ודאית – יבוטלו? למה לטרטר אתכם בביטולים ועמלות סתם? לכם התשובה.
האם הבעיה תיפטר בקרוב?
נקווה מאוד שכן. כידוע אפילו באמזון הגדולה והמפוארת היו באגים ותקלות בחישוב המיסים והמשלוח לאורך שנים (!) הנפתרו רק השנה. בכל מערכת לוגיסטית גדולה ומורכבת כל כך, ייתכנו קשיים ותקלות פה שם, אך זו לא סיבה לשפוך את התינוק עם המים, פשוט שימו לב לשם החנות בהזמנה ובחרו בחנות אחרת במידת הצורך.
רוצים לסייע?
שתפו אותי במספרי הזמנות שבוטלו/לא נשלחו מחנויות המבצעים הנ”ל (או אחרות) ומה המוצר שהזמנתם. כל מקרה תורם להציף את הבעיה ולקדם פתרון.
אם נשלח לכם בהצלחה מהחנויות הנ”ל, נשמח לעדכון כמובן!
קנייה מהנה ובטוחה! 🙂