אקסלוט משלוחים

אני עדין מחכה למשלוח מאקסלוט מ 05/20 המשלוח הגיע לנקודת החלוקה ולא קיבלתי שום עידכון עקבתי כל כמה ימים במעקב משלוחים שלהם והיה כתוב ממתין למסירה שאלתי את המוכר איפה החבילה לאיפה ללכת הוא אמר לי תהיה רגוע אתה תקבל… עד שהוא נזכר לשלוח לי את המייל שלהם והם כמובן דרשו משלוח חוזר !!
25 ש"ח שילמתי 06/09 ועדין לא קיבלתי שבוע שעבר שלחתי להם מייל שאם תוך שבוע אני לא מקבל את החבילה אני שולח להם הזמנה למשפט תוך יומיים ההזמנה יצא לחברת ההפצה !!! עדין לא קיבלתי אבל אני לפחות יודע שזה בטיפול.
יום טוב לכולם

2 לייקים

תודה על הדיווח. תעדכן, אולי זה יעזור לאנשים הבאים שיתקלו בבעיות.

אני מכירה הרבה שמתלוננים על אקסולוט
גם לי יש 3 חבילות תקועות אצלם
אחת כבר עדכנו אותי שאבדה להם
ל-2 האחרות אני מחכה כבר חודש
פשוט הזיה כזה שירות!
אין מה לעשוצ איתם?
עונים לי במייל, אבל תשובות שלא מקדמות לשום מקום

שלום שריג !
זה באמת בעיה השאלה מה האפשרויות כי לא תמיד אפשר לבחור ע"י מי לשלוח…
לפחות על החבילה שנאבדה קיבלת משלוח ?
המשך יום מקסים לכולם !

רק רציתי לעדכן שבאמת מתי שמדברים קשה… ומכניסים תוך כדי שאם אני לא מקבל את המוצר תוך ---- אני פונה למשפט זה עובד ומגיע יותר מהר ממה שזה נראה.
אני קיבלתי את המוצר שנשלח מחו"ל ב29/05 אתמול ב29/11 אחרי שלפני שבוע וחצי שלחתי מייל שאם תוך שבוע אני לא מקבל את החבילה אני הולך למשפט…
המשך יום מקסים לכולם!!!

לא עבד לי, אפילו פניתי למעצה הישראלית לצרכנות שהם בכלל לא היו בקטע של לעזור…

שלחת להם פנייה במייל??

למועצה פתחתי פנייה באתר שלהם, שלחתי להם את כל ההתכתביות שלי עם אקסלוט, כולל את המדבקה שהם הדביקו על המדבקה המקורית של המשלוח, כל מה שקיבלתי מהמועצה זה מייל שאקסלוט הגיבו שככה. הם עובדים! ובאותו מייל מהמועצה הם כתבו שאם זה לא מספק אני יכול לתבוע את החברה באופן עצמאי, בקיצור המועצה הישראלית לצרכנות לא באמת עוזרת כאן!

יש כאן באתר מספר שרשורים שעוסקים באותו הנושא של אקסלוט,
אגיב גם בשרשור זה…
אקסלוט מבקשים ממני 24.90 ש"ח למשלוח חוזר בטענה שהמספר סלולרי שגוי (היה כנראה רשום מספר הטלפון הקווי שלי או שלא היה רשום מספר סלולרי , לא יודע)
אני הזמנתי לכתובת שלי בבית ולא למספר הסלולרי…
במעקב המשלוחים שאני עוקב אחריו יום יום כתבתי לאקסלוט מיד איך שהופיע ההודעה של מספר הסלולרי שגוי.
הם עידכנו את הטלפון הסלולרי שלי ורק לאחר כמה ימים הופיע באתר שלהם שהחבילה חזרה למחסן לחלוקה שניה.
בפניה חוזרת שלי התבקשתי להמתין 14 ימי עסקים.
לאחר קצת יותר מ14 ימי עסקים בפניה נוספת אליהם הם מבקשים ממני 24.90 שקלים למשלוח…
לא מוכן לשלם שוב על משלוח, שילמתי כבר משלוח בקניית הפריט !!
אני מזמין דרך האינטרנט מעל 10 שנים (אולי 20 שנה) ומעולם לא נתקלתי בתופעה כזאת של סחיטה כספית…
אני מתכוון לתבוע אותם ולא אכפת לי כמה יעלה לי התביעה…