שאלות בנושא עיכוב במשלוח מבנגוד (הזמנה לפני ימי העומס)

הזמנתי סמארטפון מבנגגוד ב31/10/2019 .
במכוון ביצעתי את ההזמנה לפני ימי העומס והמכירות המיוחדים, על מנת שהמשלוח לא יתעכב יתר על המידה.

המשלוח לא הגיע עד עתה, ובעיקר הסטטוס של המשלוח לא התעדכן כבר כחודש (תמונה מצורפת).

פירטתי את הדברים לבנגוד והם רק שלחו לי קישור למעקב.

שתי שאלות יש לי כרגע

  1. האם כדאי לפתוח מחלוקת בפאיפאל ועד מתי לחכות לפתיחתה (אם בכלל) .

  2. האם גם מגיע לי סוג של פיצוי כלשהו על זמן ההמתנה הארוך (יותר מהמקסימום שכתוב), זאת למרות שביצעתי את ההזמנה במיוחד לפני ימי העומס.

הערה נוספת בנוגע לבנגגוד:
בלי קשר, שמתי לב שלפעמים אין להם מוצרים במלאי, ובכל מקרה אפשר להזמין אותם וזה לא מצויין בשום מקום. מה שגורם לפעמים לזה שאתה מזמין מוצר והשליחה בפועל מתבצעת שבוע או יותר אחרי.

קיים כאן פקטור בעייתי והוא נקרא דואר קלוקל ישראל!

הדברים האלו קורים והם לא בשליטת החנות, זה בידיים של הדואר והמכס.
כלל אצבע לפתיחת דיספוט בפייפאל הוא 45 יום מיום הקנייה.

לייק 1

בנגוד דווקא כן מעדכנים מלאי יותר טוב מרוב החנויות הסיניות. מתחת למחיר יש תמיד פירוט מה הצפי למשלוח (לא הגעה, אלא יציאה למשלוח).
מבחינת הגעה - כמובן שהמכשיר לא נשלח עם עפיפון אלא במטוס וסביר שכבר מזמן בארץ וכמו חבילות רבות בתקופה הזו - מעוכב מכס/דואר…אפשר לפנות למכס הרלוונטי/לשכת מנכ"ל הדואר לבירור נוסף אם עדיין מתעקב מעל לחודש וחצי, אך בגדול…סבלנות וכאמור אם אין חדש אחרי 45 יום לפתוח מחלוקת.

לייק 1

תודה רבה

איך אני יודע למי לפנות במדוייק ועל מה.

שולחים הצהרה עם קבלה, כמפורט במדריך?

תתחיל מלשלוח מייל למנכ"ל הדואר עם מספר המעקב וכו’ לבירור.
רצוי ואפשר לשלוח גם למכס הרלוונטי לאזור שלך. פשוט מספר מעקב, תאריך משלוח וסטטוס מעקב אחרות ולבקש לברר אם זה אצלם.
בנוסף פתח תביעה בפייפאל על חבילה שלא הגיעה אם אין עדכון מהנ"ל בימים הקרובים.

אחלה תודה.

בכל מקרה זה לא מזיק לפתוח מחלוקת בפאיפאל כבר עכשיו נכון?

לפני 45 יום לערך זה מיותר. פשוט יגידו לך להמתין.

שוב תודה רבה על התשובות המפורטות והסיוע.

אכן קיבלתי תשובה זריזה מהדואר כי -

מבדיקה במערכת הדואר עולה כי הפריט לא נקלט עדיין בחברת דואר ישראל.

אנא פנה לספק על מנת שיפתח בירור מול מינהל הדואר בארצו.

לכן הבנתי שעלי לפתוח מחלוקת בפאיפאל תוך ציון הנושא.

בכל מקרה קצת מבאס שהטלפון לא הגיע עדין וגם צריך להתעסק עם זה. (הפרש לא גדול במחיר באילת)

שובה תודה רבה על העזרה

זו התשובה האוטומטית שלהם…השירות לקוחות עונה כמו רובוט.
מין הסתם החבילה לא סתם באוויר, לכל היותר עדיין לא סרקו אותה למערכת.

היי SomeBody1,

האם אתה יכול לעדכן מה נסגר עם המשלוח שלך מאחר ואני בסיטואציה דומה עם הזמנה מ 13/11/19.
די מתסכל, בנוסף למספר משלוחים אחרים משם שטרם הגיעו מאמצע נובמבר. שירות הלקוחות שלהם מבקש ממני לחכות ולנסות לפנות לדואר כאן.
יש הרגשה כאילו דברי דואר מגיעים באופן אקראי ולא לפי FIFO.
בכל מקרה, תודה מראש.

היי @Nesi_Ninio,

הסמארטפון לא הגיע עד עתה, מעריך שקרה משהו למשלוחים מאותה תקופה, נתקעו/אבדו, אולי יצוצו בעתיד…

בעל מקרה קיבלתי כבר החזר דרך Paypal, לפני כיותר מחודש.

תודה על העדכון.
לאחר שעברו חודשיים וחצי מתאריך ההזמנה, יצרתי קשר ישירות מול שירות הלקוחות באתר וקיבלתי החזר מלא תוך יומיים מהפנייה שלי.
אני מנחש כמוף שזה יצוץ מתישהו, מקווה שאליי ולא אל מסיבת מכירות פומביות פנימית של הדואר :slight_smile: