אזהרה- חברת אקסלוט!

Exelot מפעיל את שטת “מצליח” על לקוחות שבויים. אני נפגעת מחברת השלוחים Yanwen שמעסיקה את אקסלוט להשלים את מסירה בארץ. הזהרו משתיהן !!

מסכים עם כל מילה.
חברה שלי לצוות הזמינה מ־Aliexpress שואב שוטף חלונות בכ־1,000 ₪, קיבלה לאחר מספר חודשים SMS שדורש תשלום של מעל 200 ₪ עבור מע"מ, שילמה ונעלמו עקבותיהם. לא מצאה איך להשיג אותם טלפונית אז שלחה הודעה באתר, חזרו אליה ואמרו לה שיופי שהיא שילמה את המע"מ אבל כעת עליה להוסיף עוד מעל 200 ₪ עבור אחסנה.
התייאשה ב־200 ₪ האחרונים ועזבה הכל, חששה שאח"כ יצוץ עוד תשלום מומצא ושיסחטו אותה ככה עד סוף חייה.
גועל נפש.

היי מה עושים השליח מסר המשלוח לשכן עבריין שגנב המשלוח היקר מאנגליה שלקח חודש להגיע לישראל

מדווחים לחנות ומקבלים החזר.

מצרף לתלונות. חייבים לתבוע

החברה Exelot מתנהגת כחבורת נוכלים
בימים האחרונים אני מנסה להגיע אליהם כדי לקבל מענה לגבי חבילה שנעלמה לפני כחודש
אני שלחתי להם לפחות 500 מיילים והודעות באתר
שום תגובה!
אין שום אפשרות להתקשר אליהם. אין להם מענה של נציג ומסתבר שאין מענה בכלל
אני תקועה עם הבעיה שלי
קשה להאמין שהחברה הזאת ממשיכה להתקיים ללא שום פגע

אקסלוט Exelot חברה לא זמינה ואין שירות לקוחות אמיתי, כבר לא קיבלתי 3 חבילות מהם - פשוט בושה!
שלחתי מייל להצטרפות לתביעה ייצוגית מולם exelot_lawsuit@yahoo.com.
ממליץ לכל מי שנתקל בבעיה איתם לבקש מהמוכר (מהחנות) בסין שלא יעבדו איתם כי זאת חברה כושלת שלא שולחת את המוצרים וללא מודעות שירות בסיסית!

מישהו עונה במייל של התביעה ?.
שלחתי לפני יומיים ולא קיבלתי תגובה.
אני כבר חצי שנה מנסה לקבל חבילה מאקסלוט

מזדהה עם כל התלונות על אקסלוט

לייק 1

@קובי_בורקיס אף אחד לא עונה למייל של התביעה.
צריך לארגן תביעה ייצוגית חדשה - מישהו מעוניין להרים את הכפפה?

מרים את הכפפה!
מתארגנת תביעה ייצוגית נגד חברת השליחויות אקסלוט exelot !
להצטרפות נא להעביר פרטים למייל הבא:
exelot.lawsuit@gmail.com

גם לי קרה אותו דבר. חבילה שלא קיבלתי עליה הודעה ועכשיו הם מבקשים 25 ש"ח, נראה שזאת שיטה.

מבקשת לדעת איך מגיעים טלפונית לחברת Exelot
אספו החזרה שלי ל Shein מנקודת איסוף
ולא העבירו את החזרה לחברה.
הצילו

חברים יקרים,
אם היה לכם ספק כלשהו אז ההתנהלות המחפירה של חברת אקסלוט מתחילה ברמת המנכ״ל. לא ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות משום שהם מנסים להימנע מזה בכל דרך אפשרית.

רוצים לשנות? רוצים להוציא חברות כאלה מכלל שימוש?
מצויין!
הצטרפו לתביעה הייצוגית החדשה והצביעו ברגליים - להלן הפרטים:

תביעה ייצוגית נגד חברת השליחויות אקסלוט exelot !
להצטרפות נא להעביר פרטים למייל הבא:
exelot.lawsuit@gmail.com

ממש אבסורד קיבלתי ברקוד של חב אקסלוט הגעתי לנקודת החזרה , לא הצליחו לסרוק את הברקוד
נתנו לי טלפון של " פקלוט " ענה לי שם בחור שפשוט עשה ממני צחוק תגיע לנקודת החזרה תתקשי אלי שהגעתי ענה לי אם זה לא נסרק תתקשרי לאקסלוט של א עונים כמובן אין שום דרך להשיג את אקס,
לט ניסתי לכתוב מייל הברקוד לא עובר כך שזה חוסם אותי מלשלוח להם מייל … חזרתי שוב לבחור בפקלוט ממש נבזות מה שטרטר אותי תצלמי תחבילה תלכי שוב לחנות וחוזר חלילה
סהכ רציתי להחזיר חבילה של שיין
צריך לעשות לזה סוף לקרקס הזה

רציתי לברר אני עשיתי הזמנה בשיין זה היה אמור להגיע ובינתיים אין לי מענה בחברת שליחיות איך אני יכולה לסדר כזה דבר יש לך מושג איפה אני יכולה לברר או לדבר

גם אני רוצה להצטרף. קיבלנו הודעה שהמשלוח נמסר, למרות שלא נמסר שום דבר. לא קיבלנו שום חבילה ונאמר לנו שהמשלוח נמסר. מה אפשר לעשות במקרה כזה? השארתי להם הודעה, אבל כמובן שלא חזרו אלי.

תבעתי אותם. יש לכתוב אליי ל- michaels2477@yahoo.com. אעזור לך בבעיתך עמם. אני גם זקוק לעזרתך.

היי לכולם, רציתי לשתף אתכם בעוול שנעשה לי על הזמנה שביצעתי מחו"ל.
לפני כחודשיים הזמנתי מוצר מאלי אקספרס, המוצר שהזמנתי היה מצלמה אלחוטית בשווי של 80 ש"ח, כשהמוצר הגיע לארץ קיבלתי הודעה מחברת אקסלוט על כך שהמוצר שלי נדרש לאישור ייבוא אישי ממשרד התקשורת ובדרך אגב אנחנו מציעים לך את השירות שלנו עבור האישור הזה בתמורה ל 85 ש"ח. אני ציינתי שאני מוותר על התענוג ואעשה זאת בעצמי. לאחר משא ומתן מפרך מול משרד התקשורת ומול המוכר בסין (שבקושי יודע אנגלית) הצלחתי להשיג את האישור הנ"ל.
אבל פה לא הסתיים העוול, באישור שקיבלתי היה רשום “אישור נקלט במכס” ותו לא, משם המשכתי במסע הזה וחיפשתי באינטרנט מה המשמעות של “אישור נקלט במכס” למי פונים? מה עושים עם המידע הזה? אחרי שעות של חיפוש מצאתי באתר רשות המיסים מידע מעורפל על החבילה שלי, שם רשום שהחבילה כעת נמצאת בידיים של שיפ טו יו בע"מ ועלייך ליצור קשר איתם, אוקיי. העיקר שאני יודע איפה זה (כך חשבתי). פניתי במייל וגם בצא’ט שלהם באתר הרשמי לחברה וענתה לי נציגה מארצות הברית שאין לה מושג על מה אני מדבר ויותר מזה אין להם שום פעילות בישראל. כמעט מיואש מהחבילה החלטתי לנסות לחזור למקורות וליצור קשר עם אקסלוט כדי לדעת אם החבילה שלי במקרה אצלם ולא בלעה אותה האדמה, הם אמרו לי כן החבילה אצלנו וכדי לשחרר אותה תצטרך לשלם 250 ש"ח (על מוצר שעלה לי 80 ש"ח). מפה לשם דיברתי (כנראה) עם מנהלת מטעמם והיא התבלבה עם עצמה אחרי שסיפרתי לה על כל המסע הזה. הם טוענים שאחרי 30 יום מרגע הגעת המוצר לארץ ועד הדרישה, המוצר עובר לסב"ן (סחורה בלתי נדרשת). בזמן שבתקופה הזאת שלחתי 4 פניות למשרד התקשורת והרובוטים שם החליטו להחזיר לי תשובה חיובית רק אחרי חודש. בנוסף, לא מצאתי שום חוק לאומי שמצדיק את טענתה (מוצר שלא נדרש אחרי 30 יום עובר לסב"ן - במילים אחרות להשמדה) איפה ההגיון ואיפה האנושיות?
אם מישהו מכם עבר התעללות דומה לזו ומעוניין לתבוע אותם ייצוגית אני אשמח מאוד להשתתף בתביעה הזו.

לצערי הרב אין לי אלא להצטרף ולאשר את התלונות לגבי המשלח אקסלוט. לא רק שכל המשלוחים שלי דרכם מתעכבים ארוכות ובפרוש אינם משפרים את השרות אלא להיפך הרי, שמרגע שהמשלוח נמסר לחברת הפצה פנים ארצית, כצ’יטה למשל, הם מתנערים מכל אחריות לגבי המשלוח. וכאימרה העממית “לך חפש את חבריך”. המשלוח מתעכב פעם ראשונה בחו"ל כאשר הם אוספים משלוחים לקונסולידציה. מתעכב בארץ פעם שניה לאתר משלוחים עליהם הם יכולים “לעשות קופה” בתהליך השחרור. מתעכב פעם שלישית אצל המפיץ הפנים ארצי שממיין שוב וממתין לאחד חבילות ליעד מסויים. גם אותם “לך חפש” במקרים של עיכובים, תקלות , החלפת מדבקות נוספת וטעויות בנמענים. נטילת אחריות ושרות אינם כלולים בלקסיקון ההתנהלות של מי מהם.