אזהרה- חברת אקסלוט!

מצטרפת לתלונות על אקסלוט. מוצר שהזמנתי בזולפה הגיע לארץ כבר לפני כמה ימים ועבר את המכס. אין שום אינדיקציה מתי אקבל אותו. מדובר במשלוח דחוף עקב נסיעה קרובה לחו"ל, והעניין הוא שאין עם מי לדבר שם. אין מספר טלפון. עונים למיילים רק כשמתחשק, והתשובות הן קופי פייסט ולא מתייחסות לשאלות אמיתיות.

3 לייקים

השרות של החברה מתחת לכל ביקורת.
כבר 3 חדשים אני מחכה למשלוח. שילמתי פעם נוספת על משלוח חוזר על אף שמעולם לא קיבלתי הודעה על כך שהמשלוח הגיע (כפי שטוענים בחברה).
רוב הדברים שהזמנתי כבר לא רלוונטיים.
מזהירה אתכם לא לעבוד עם חברת אסקלוט!

לייק 1

בלי קשר לשירות של חברה כזו או אחרת, חבילות לפעמים אובדות בדואר או נגנבות או נעלמות. בשביל זה אנחנ ותמיד אומרים לשלם בpaypal כי זה נותן הגנה שאם חבילה לא מגיעה אז מקבלים את כל הכסף בחזרה.

האם לחברה הזאת יש טלפון לא מה שהם מפרסמים ולא עונים

גם אני אוסיף את שני הסנט שלי:
2 חבילות מ ‘שאין’ לא התקבלו. לא שלחו לי הודעה ולא כלום. כשיצרתי עם אקסלוט קשר הם דורשים תשלום (שמגיע לכרבע מעלות הקניה!) על “משלוח שני”. בזמן שכאמור, לא הגיעה שום הודעה על המשלוח הראשון.
תתרחקו מהחברת פח הזאת!

גם אני מאוכזבת מאוד מחברת אקסלוט!!
באתר שלהם לא מופיע מספר טלפון, שלחתי לפני מספר י ים הודעה ולא חזרו אלי. חבילה שנשלחה מאיביי ונשלחה הודעה לבוא לאסוף מהחנות אך לא הגיעה לחנות כלל!!

לייק 1

אחרי הרבה בירורים וסבל וזמן יקר ששרפתי על החברה הנעלמת הזאת הבנתי בערך מה הולך שמה . הם כתבו שהם נמצאים בחטיבה שמונה בנתבג אז בצר לי נסעתי לשם וגם שם לא שמעו עליהם והטלפון שלהם רק מפנה למייל שבו עונים תשובות פעם בשבוע וגם תשובות חלקיות ולא מספקות . בסוף אחרי הרבה סבל נכנסתי לאתר של רשם החברות ושילמתי אגרא של 50 שקל בערך וקיבלתי את שמות הבעלים והתקשרתי אליהם לנייד האישי וכעסתי עליהם וזה היה בכניסת שבת וכבר בראשון בבוקר הגיע המשלוח המיוחל על הבוקר דרך חברה שעובדת איתם בשם hfd הנמצאת ברחוב המעפילים 9 בפתח תקוה והמספר שלהם הוא 039244441 ופשוט חברת אקסלוט עוברת דרכם ועושה תרווחים שלה ככה. אז הנה עוד קיצור דרך למי שסבל מחברה ללא פרטים מזהים . בככונה תחילה אני לא מוסר פרטים אישיים של בעלי החברה כי הם התנצלו בפני ובפרט אחרי שפניתי לעיתונות . שיהיה לכם בהצלחה וה’ יחזיר אותם בתשובה שלא יגרמו עוד צער בן אדם לחברו

6 לייקים

תודה על השיתוף. לא יודע למה היית צריך לעבור את כל זה…
ליתר דיוק הם עובדים עם המון חברות משלוחים. זה בדיוק מודל החברה - לעשות ‘מכרז’ בין חברות משלוחים שונות וכך להשיג את המחיר הזול ביותר למשלוח. לכן ייתכן והיום זה HFD, מחר זה צ’יטה או חברה אחרת.

לייק 1

גם אני סבלתי מחברת אקסלוט. מבקשים שאצור קשר, אחרת ההחבילה שלי תוחזר לספק. שלחתי להם מספר טלפון, אמרו שיחזרו אליי תוך יומים, אבל לא קיבלתי תגובה במשך יותר משבוע,חוץ ממיילים ממוחשבים ללא כל מידע. בתשובה השבלונית שלהם במייל, אומרים שעליי לשלם 25 שח עבור משלוח שני, כאשר לא היה משלוח ראשון בכלל, ואין שום פרטים איך לשלם.

לא נראה לי כמו תקלה אחת תוך ים של לקוחות מרוצים, אלא מודל עסקי מהסוג של “ים של הונאות קטנות” איפה שכל הונאה קטנה מרוויחה להם עוד 25 שח, אבל קטנה מדיי לעורר תלונה פלילית או תביעה משפטית.

אבל באמת, אשמח אם אני טועה, גם לשלם 25 שח שלא כדין, רק מחפש עצה איך לקבל את החבילה שלי לפני שמחזירים לספק, ובלי להתקשר בשבת לנייד האישי של הבעלים של אקסלוט!

שלח לי את מספר המעקב ונעלה מולם.

2 לייקים

אפשר לשלוח מספר מעקב באופן פרטי? לא יודע אם זה רעיון טוב לפרסם מספר כזה ברבים?

אתה נשמע כמו עובד של אקסלוט ולא אחד האדם שמגיב ברשת.
כדאי שתזהה את עצמך שנוכל להתייחס אליך בהתאם

התלוננתי אבל הרגע חזרו אלי אז הכל טוב תודה

לייק 1

איך אפשר לקבל מענה יותר מהיר מאשר במייל, שכל יומיים אני מקבלת תשובה חלקית : אני בודקת מול חברת ההפצה. אני שואלת כבר שבוע וחצי איפה החבילות שלי ולא מקבלת תשובה

הי אלעד.
יש לי חבילה תקועה. בטקס לוט שנשלח לי ששוחרר מהמכס.
כלום לא קרה מאז.
בירתי נקודת איסוף ביישוב שלי.
איזה פרטים אתה צריך ואיך אפשר בלי שכולם יראו את מספר המשלוח שלי ??
תודה רבה

היי אני הזמנתי משלוח לפני 3 חודשים דרך אקסלוט הם רושמים לי שהפריט הגיע ב4-10 ונמסר, אני לא קיבלתי כלום ואף אחד לא עונה לי, מה עושים??

היי,
אני בדיוק באותו מצב…
באתר של החברה תחת עקב משלוחים כתוב שהחבילה נמסרה, לא כתוב איפה, למי. אני לא קיבלתי שום הודעה על חבילה שממתינה לאיסוף והשירות לקוחות לא מגיבים לי.
איך מתמודדים?

נפגעי אקסלוט.
לפני חמישה חודשים הזמנתי מאיביי מטען.
כעבור חודש קיבלתי מייל מהמוכר שחברת השילוח לא מצליחה לאתר אותי וצירף לינק לאתר של אקסילוט לעדכון פרטים ושליחת הודעה למעקב.
עשיתי זאת באותו היום.
ומהרגע שהדרך הצטלבה עם אקסילוט הבנתי כמה דברים עומדים להידרדר.
ההודעה ששלחתי עם עדכון הפרטים נשלחה וחיכיתי שיצרו איתי קשר. הזמן עובר ועובר, החבילה לא מגיעה. כעבור חודש ניסיתי להשיג אותם. אין שום טלפון, מייל או שירות לקוחות שעונה.
לאחר מחקר רב הגעתי דרך הפייסבוק למענה במסנג׳ר ששם זה עבר למיילים. שם הבנתי שהיה להם מספר טלפון שגוי שלי והחבילה אצלם במחסן.
הם ביקשו לשלם 25₪ כדי לשחרר את החבילה, למרות שאני פעלתי על פי ההוראות, עדכנתי את הלינק ולא הייתי אמורה לשלם על משלוח.
כיום חמישה חודשים אחרי, החבילה שלי עדיין מוחזקת אצלם כבת ערובה. הם מבקשים כופר כדי לשחרר אותה.
ראש בקיר, עונים כמו תקליט.
מבחינת אקסילוט ומספר המעקב הם טוענים שהחבילה הגיעה ולכן המוכר לא יכול לעשות החזר. איביי טוענים שצריך לנהל זאת מול המוכר ואקסילוט ממשיכים להתנער.
איך משחררים את החבילה שלי?
לא מוכנה לשלם להם כעיקרון

אקסלוט בנויה על הונאה. הם נותנים מחיר זול לחברות בסין ואחר כך דורשים תשלום מהלקוח בארץ. ממליץ להתלונן בספק שלכם בחול. אם יהיו מספיק תלונות, החברות בסין ידרשו שהם יעבירו את החבילות לצרכנים.
כמה פעמים שהתלוננו והתעקשנו מול אקסלוט ובסוף קיבלנו את החבילות לפי הכתובת שמסרנו בסין.
אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית אם מישהו יכול לארגן את זה.
כדאי גם להתלונן במוסדות בארץ.

לייק 1

הערה כללית למי שלא קיבל חבילה -
דואר לפעמים לא מגיע, זו עובדה וזה היה ככה הרבה לפני אקסלוט. למעשה לא לכל דברי דואר יש מספר מעקב ואז בכלל אין מי לשאול או עם מי לדבר. לכן כשחשבו לראשונה על קניות ברשת, בזמן שזה עוד היה נשמע הזוי לקנות מאינטרנט ועוד מחו"ל, היה צריך לפתור את בעיות האמון של הקונים והמוכרים. הבעיה הזאת נפתרה על ידי חברה קטנה שאולי אתם מכירים, שמה בישראל PayPal , החברה הזאת יצא ברעיון מהפכני ואמרה, תשלמו על מוצרים דרכנו (אנחנו ניקח עמלה בדרך כמובן) אבל אם חס וחלילה המוצר שרכשתם לא מגיע אליכם, או שמגיע אבל שונה מהותית ממה שמתואר בחנות האינטרנט, אנחנו (פייפאל) נחזיר לכם את כל הכסף. זה ברמת העיקרון החוזה שלכם עם פייפאל (לחוזה האמיתי והמלא פנו לאתר פייפאל הרשמי) והסיבה שאפשר לקנות ברשת בבטחון יחסית גבוה!
לכן אם לא מגיעה חבילה - הולכים לPaypal ופותחים Dispute ורושמים שהחבילה לא הגיעה לידכם. יתחיל תהליך שבו פייפאל יצרו קשר עם החנות, החנות תנסה למצוא איזה פשרה, שורה תחתונה זכותכם להתעקש שאם החבילה לא הגיעה, כל הכסף יוחזר אליכם . אז חבל על העצבים, כאמור, לפעמים חבילות נאבדות, זה קורה וזה יקרה ולכן יש לכם ביטוח מפייפאל

2 לייקים